• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

برگزاری همایش آسیب های دجالواره در شهرداری ارومیه
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

برگزاری همایش آسیب های دجالواره در شهرداری ارومیه

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه در این همایش که با محوریت بررسی تبعات و مشکلات ناشی از استفاده از ماهواره و اقدامات رسانه های بیگانه علیه نظام اسلامی برگزار شد. محمد حضرت پور، شهردار ارومیه و معاونان و کارکنان سازمان ها و مناطق مختلف شهرداری حضور داشتند.

دکتر سعید لطف الله زاده کارشناس رسانه و جنگ نرم در این همایش با اشاره به اینکه دهه حاضر به عنوان دهه آلودگی اطلاعات مطرح است، اظهار داشت: تعداد اطلاعات امکان صحیح یا غلط بوده و اطلاعاتی را به ما نمی دهد.

وی افزود: تئوری دهکده جهانی مطرح شده توسط مارشال مک لوهان با تسلط بر رسانه های محقق می شود. در این مسیر فرهنگ کشور مانع تسلط بر کشورها می شود که از طریق این تسلط خواهان از بین بردن فرهنگ مقاوم هستند.

این کارشناس رسانه، با اشاره به اینکه مشکلات امروز جامعه ما مغزافزاری است به تبعات مختلف جنگ نرم را مورد بررسی قرار داد و گفت: امروز دشمن در جیب ماست، تلفن های همراه امروز در واقع ابزار تحقق این جنگ است اما در عین حال باید استفاده درستی از این ابزارها صورت گیرد تا مشکلات جدی پدید نیاید.

وی در ادامه به تشریع تبعات استفاده نادرست از رسانه های نوین پرداخت. در پایان حضار به طرح دیدگاهها و نظرات و سوالات خود در مورد موضوع همایش پرداختند.





Print
860 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان