• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

برگزاری کارگاه آموزشی بهداشت، ایمنی و محیط زیست ویژه پرسنل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

برگزاری کارگاه آموزشی بهداشت، ایمنی و محیط زیست ویژه پرسنل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه

کارگاه آموزشی بهداشت، ایمنی و محیط زیست ویژه پرسنل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه  برگزار شد.
کارگاه آموزشی بهداشت، ایمنی و محیط زیست ویژه پرسنل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه با هدف آموزش و مراقبت‌های لازم در جلوگیری از بروز آسیب‌ها و رفع تهدیدهای سلامت افراد شاغل در واحدهای شغلی برگزار شد.

اجرای فعالیت‌های مختلف مرتبط با فرآیند مدیریت پسماند از قبیل جمع‌آوری، انتقال و دفع می‌تواند با مخاطرات متعدد و مختلف بهداشتی و زیست محیطی همراه گردد که بدین منظور در راستای اجرای قانون مدیریت پسماند با موضوع دستورالعمل مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط کار(HSE) اولین کارگاه آموزشی پرسنل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه با هماهنگی معاونت برنامه‌ریزی و اداره آموزش و توانمندسازی سرمایه انسانی برگزار شد.
سرفصل‌های آموزشی این دوره شامل صیانت از نیروی انسانی، اقدامات پیشگیرانه در ممانعت از ایجاد حوادث، آسیب‌ها و بیماری‌های شغلی، حفاظت از محیط زیست و اقدامات کنترلی در مواقع بحران و حوادث با حضور تمامی پرسنل سازمان پسماند به مدت ۲ ساعت در طول سه ماه برگزار می‌شود.
این دوره با تدریس کارشناسان سازمان مدیریت پسماند و اداره سلامت، ایمنی و بهداشت در محل اداره آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی شهرداری ارومیه برگزار شد.

Print
245 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان