• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

برگزاری کارگاه آموزش نرم افزار شبیه سازی ترافیک در شهر ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

برگزاری کارگاه آموزش نرم افزار شبیه سازی ترافیک در شهر ارومیه

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه در آغاز مراسم، محمد حضرت پور شهردار ارومیه ضمن خیرمقدم به دبیران شورای ترافیک استانها و معاونان حمل و نقل ترافیک کلانشهرهای کشور گفت: امروز بحث استفاده از حمل و نقل عمومی و کاهش بار ترافیکی یکی از مهمترین دغدغه های شهرداریها است.

شهردار ارومیه با بیان اینکه تصمیمات و مطالعات کلی و مفید می تواند در کاهش ترافیک و فرهنگ استفاده صحیح از وسایط نقلیه نقش بسزایی داشته باشد گفت: وقتی به کشورهای اروپایی نگاه می کنیم می بینیم که مهمترین اهداف آنان استفاده از حمل و نقل عمومی اعم از دوچرخه و تراموا است و فرصت سازی برای عابران پیاده رو  را فراهم کرده است که در نوع خود بی نظیر و قابل تحسین است.

شهردار ارومیه در ادامه سخنانش اظهار داشت: امروز شهرداری ارومیه در تلاش برای ایجاد ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و تراموا در محدوده اصلی شهر ارومیه است که مطالعات اولیه آن توسط کارشناسان شهرداری ارومیه در حال بررسی است.

محمد حضرت پور با بیان اینکه 70 درصد جمعیت ها در شهرها زندگی می کنند افزود: با تصمیمات مفید و خوب مدیریتی می توان به نتایج بهتری در امر کاهش ترافیک و روان سازی وسایط نقلیه رسید و امید است با برگزاری چنین همایش هایی به نقاط ضعف و قوت خود دست یابیم.

وی همچنین با اشاره به تخصیص 1050 میلیارد تومانی بودجه شهرداری ارومیه در سال 93 گفت: با توجه به سیاست های کلی شورای اسلامی شهر ارومیه، مبنی بر رسیدگی و توسعه شهر ارومیه بودجه شهرداری ارومیه از 560 میلیارد تومانی در سال 92 به 1050 میلیارد تومان در سال 93 رسیده است و امید است با تدابیر لازم و تصمیمات والا بتوانیم شهر ارومیه را به عنوان شهر پاک در افق 1404 معرفی کنیم.

لازم به ذکر است که کارگاه آموزش نرم افزار شبیه سازی ترافیک با حضور دبیران شورای ترافیک استان و معاونین حمل و نقل کلانشهرهای کشور به مدت 2 روز در دهکده ساحلی چی چست شهرداری ارومیه برگزار می شود.

















Print
798 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان