• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

بزرگداشت روز جهانی کار و کارگر در شهرداری ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

بزرگداشت روز جهانی کار و کارگر در شهرداری ارومیه

در این مراسم که معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی، نادر قاضی پور نماینده مردم شریف ارومیه در مجلس شورای اسلامی، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و معاونان و مدیران و نیز کارگران شهرداری ارومیه حضور داشتند، پرویز جلیلی رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: از جمله مناسبت های مهم و مبارک در ایران اسلامی، گرامیداشت روز ملی کارگر است و در این روز می بایست از زحمات و تلاش های کارگران خستگی ناپذیر تشکر نمود.

وی از حمایت کارگران شهرداری ارومیه از سوی شورای اسلامی شهر ارومیه خبر داد و افزود: تمام سعی و تلاش شورای اسلامی شهر ارومیه حمایت از کارگران در جهت  تأمین رفاه و زندگانی و نیازهای آنان می باشد.

پرویز جلیلی در ادامه سخنانش با اشاره به روز خلیج فارس و اهمیت آن در بین مردم ایران اسلامی گفت: خلیج فارس، همیشه خلیج فارس بوده و خواهد ماند و مردم ایران اسلامی به هیچ کشوری اجازه نمی دهد، نام آن را تغییر دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: در جامعه ما هر کس به نوعی مدیریت می کند، اما عزم ملی و مدیریت جهادی در کارها و عملکرد آن مشخص می شود و امروز با عزم ملی و مدیریت جهادی شاهد رشد و پیشرفت و شکوفایی شهر ارومیه با تلاش های شبانه روزی مدیران و کارگران شهرداری ارومیه هستیم.

وی در پایان سخنانش ضمن قدردانی از شهردار و کارگران شهری در عمران و آبادانی شهر ارومیه گفت: عمران و آبادانی در شهر ارومیه رو به رونق است و این امر محقق نمی شد مگر با همدلی و پشتیبانی مسئولین استانی و شهری و مردم شریف و قدرشناس شهر ارومیه که جا دارد از یکایک این عزیزان تقدیر و تشکر نماییم.

لازم به ذکر است که در پایان مراسم با اهدای لوح از زحمات رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و کارگران نمونه شهرداری ارومیه تقدیر به عمل آمد.
















Print
1143 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان