• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

بلیت فروشی بازی های والیبال در ارومیه الکترونیکی می شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

بلیت فروشی بازی های والیبال در ارومیه الکترونیکی می شود

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه، پیمان رضایی در دیدار با رئیس سازمان فناوری اطلاعات شهرداری با تشکر از اقدامات آن سازمان در حوزه خدمات الکترونیکی شهروندی گفت: با  توجه به شرایط کرونایی حاکم بر سالن های ورزشی در صورت صدور مجوز،  هواداران والیبال در سالن غدیر خواهند بود.
وی با استقبال از حضور تماشاگران در سالن و حمایت همیشگی آنها از تیم شهرداری ارومیه و نیز پیگیری این امر از سوی باشگاه افزود: برای سهولت  این اقدام،  با همکاری سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تلاش می کنیم صدور بلیت بازیها به صورت الکترونیکی همزمان با چک نمودن صدور الکترونیکی کارت واکسن کرونا انجام شود.
رضایی با بیان اینکه شهرداری ارومیه تجربه الکترونیکی نمودن صدور بلیت را در مسابقات جهانی داشت، اظهار کرد: این اقدام نیز با همکاری شهرداری، اداره کل ورزش و جوانان و دانشگاه علوم پزشکی و حمایت و استقبال هواداران  عملیاتی می شود.
وی  در این دیدار از سازمان فناوری اطلاعات خواست تا زیر ساخت های لازم برای تشکیل کانون هواداران والیبال را در حوزه مجازی بوجود آورند.
رضایی تشکیل کانون هواداران والیبال شهرداری را خواسته شهروندان و مهم ارزیابی  کرد و گفت: برای حرفه ای تر نمودن فعالیت های باشگاه و نیز ساماندهی و تکریم هواداران در تحقق این هدف تلاش خواهیم کرد.

از الکترونیکی کردن صدور فروش بلیت و ورود هوداران به سالن والیبال استقبال می کنیم
در ادامه این جلسه یاسر اسدپور، رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه با اعلام  آمادگی آن سازمان گفت: از الکترونیکی کردن صدور فروش بلیت و ورود هوداران به سالن والیبال استقبال می کنیم.
وی تجربه صدور الکترونیکی بلیط در مسابقات جهانی والیبال که به میزبانی ارومیه در سال  برگزار شد را مهم ارزیابی کرد و گفت: این تجربه کمک شایانی به ما در تسهیل و تسریع عملیاتی کردن  این اقدام می کند.
اسدپور با بیان اینکه شهر ارومیه جزو ۵ شهر هوشمند کشور است، افزود: در راستای تدوام و گسترش ارائه خدمات الکترونیکی به شهروندان  مجدانه تلاش می کنیم که حضور هوادارن در سالن شش هزار نفری غدیر با زیر ساخت الکترونیکی و تسهیل مراحل آن فراهم شود.
وی با اشاره به اینکه والیبال در دل مردم ارومیه است و به صورت حرفه ای توسط شهرداری حمایت می شود، تصریح کرد: انجام اقداماتی مثل بلیت فروشی و تشکیل کانون هواداران والیبال نیز باید حرفه ای و شایسته دنبال شود.
در این دیدار همچنین مقرر شد از سالن شش هزار نفری غدیر برای روند فرآیند و ایجاد زیرساخت های بلیت فروشی الکترونیکی بازدید میدانی صورت گیرد.

Print
247 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان