• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

به مناسبت ایام فاطمیه صورت گرفت؛ همایش سیره و بصیرت فاطمی
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

به مناسبت ایام فاطمیه صورت گرفت؛ همایش سیره و بصیرت فاطمی

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه ، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه، «لطیفه مبین» با تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان اسوه بشریت می تواند در تماد ابعاد زندگی بشر نمود داشته باشد و هریک از ما می توانیم هریک از القاب حضرت زهرا(س)  را در وجود خودمان جستجو کنیم  و القاب ایشان  را در تمام ابعاد زندگی  خود به کار ببریم.

وی  اظهار کرد: حضرت زهرا (س)  در تمام ابعاد اخلاقی، علمی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی برای بشریت الگویی را  ارائه می کند  که بشریت با تاسی به این الگو می توانند در مسیر اعلی علیین  قرار بگیرند.

مبین در ادامه با اشاره به  تشکیل واحد بانوان  شهرداری ارومیه، اظهار کرد: ایجاد واحد امور بانوان باچارت تشکیلاتی و شرح وظایف خاص در حوزه بانوان یکی از مطالبات بانوان شهرداری ارومیه بود که نهایتا این واحد در شهرداری ارومیه تشکیل شد.

وی بیان کرد:  با تشکیل واحد امور بانوان شهرداری ارومیه در جهت توانمندی های بانوان شهر و جامعه هدف چون کودکان ،نوجونان و جوانان، زنان خانه دار،  زنان خود سرپرست، بد سرپرست و بی سرپرست، زنان شاغل ، نخبه فرهنگی ، زنان معلول جسمی، حرکتی و تمام آحاد زنان شهروند بانوان شهری استفاده خواهد شد.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه خاطر نشان کرد:  بمنظور توانمند سازی بانوان ضرورت دارد از ظرفیت همکاری و مشارکت تمام نهادها، سازمان های مردم نهاد و دستگاه های مرتبط در توانمندسازی، مشاوره و ارائه خدمات رفاهی، اجتماعی به بانوان استفاده کرد.

وی با اشاره به ایجاد مجتمع های شهر بانو در 5 منطقه شهری ارومیه،  بیان کرد: در سال 94  و با تخصیص 300 میلیون تومان ، مجتمع های شهر بانو در 5 منطقه شهری ارومیه  شروع به ارائه خدمات فرهنگی ، اجتماعی و هنری به زنان شهروند خواهند کرد البته این مجتمع های در هر یک از مناطق شهرداری ارومیه با اجاره محلی مشغول به ارائه خدمات خواهند شد.







Print
651 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان