• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

به مناسبت ایام نوروز انجام می گیرد؛ توزیع میوه به صورت تعاونی از طریق اتحادیه در 22 نقطه شهرارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

به مناسبت ایام نوروز انجام می گیرد؛ توزیع میوه به صورت تعاونی از طریق اتحادیه در 22 نقطه شهرارومیه

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، رضا جلیل‌زاده افزود: طرح بازار روز هفتگی در سه نقطه شهر ارومیه شامل پارک استقلال(تخم مرغی) واقع در شهرک ایثار، پارک باقرالعلوم واقع در خیابان باقر العلوم و بازار ساوالان واقع در بلوار ساوالان در حال اجرا است.

وی با اشاره به فعالیت 167 باب غرفه میوه فروشی در میدان بزرگ میوه و تره بار شهرداری ارومیه، گفت: همچنین 220 غرفه میوه فروشی در نقاط مختلف شهر ارومیه فعال است.

جلیل‌زاده بیان کرد: در فصل تابستان و اویل پاییز در هنگام برداشت محصولات فصلی و محلی ارومیه 69درصد غرفه های میدان فعال و در غیر این ایام نزدیک 45درصد غرفه ها فعال است.

وی با اشاره به توسعه میدان میوه و تره بار شهرداری ارومیه ، اظهار کرد: در حال حاضر توسعه میدان فعلی میوه و تره بار با خرید میدان به منظور کاهش بار ترافیکی میدان در دست اقدام است که در این قسمت 11 غرفه در آینده نزدیک راه اندازی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌ بار شهرداری ارومیه با بیان اینکه در 22 اسفند سال جاری روز پا کبان در ارومیه اجرا خواهد شد، گفت: همزمان با روز پاکبان ، روز بدون نایلسک نیز اجرا خواهد شد که در این روز 30 هزار پاکت های قابل بازیافت جایگزین نایلکس های موجود در سطح شهر توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه های سازمان میادین میوه وتره بار شهرداری ارومیه به مناسبت ایام نوروز، بیان کرد: رنگ آمیزی غرفه های میوه فروشی، توزیع میوه به صورت تعاونی از طریق اتحادیه در 22 نقطه شهری و نظارت بر قیمت میوه جات همراه با بازرسین اتاف اصناف از جمله برنامه های سازمان در آستانه عید نوروز خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به برنامه آتی سازمان میادین میوه و تره ‌بار شهرداری ارومیه، گفت: ساماندهی و باز سازی غرفه های موقت میوه فروشی در سطح شهر، طراحی کیوسک های مطبوعاتی جدید جهت جایگزینی با کیوسک های قدیمی و احداث بازار روزهای میوه و تره بار به صورت نیاز سنجی از مناطق از جمله برنامه های آتی در سال 94 خواهد بود.

Print
1004 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان