• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

به مناسبت روز جهانی مسجد؛  اطلاعات مساجد ارومیه روی نقشه الکترونیکی شهر بارگذاری شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

به مناسبت روز جهانی مسجد؛ اطلاعات مساجد ارومیه روی نقشه الکترونیکی شهر بارگذاری شد

به گزارش روابط عمومی سازمان آمار وفناوری اطلاعات شهرداری ارومیه، مهندس  یاسر اسدپور  با یاد آوری علت نامگذاری روز جهانی مسجد خاطر نشان کرد: 30 مرداد سال 1348 مسجدالاقصی به دست صهیونیست‌ها به آتش کشیده شد، سال‌ها بعد و به همین مناسبت به پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران و تصویب اعضای سازمان کنفرانس اسلامی در سی‌امین نشست این سازمان، این روز به نام روز جهانی مسجد نامگذاری شد.

وی افزود: سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه در گرامی داشت روز مساجد این پایگاه های فرهنگی مذهبی ،سعی در معرفی کامل این اماکن مقدس شهرمان دارد تا به سهم خود نقشی در این عرصه داشته باشد.

مدیر عامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه  اظهار کرد: اطلاعات بار گذاری شده شامل معرفی مساجد شهر ارومیه همراه با عکس ،توضیحات در خصوص شناسنامه مساجد ،شماره تماس ، برنامه های فرهنگی ،آدرس و موقعیت مکانی آنها بر روی نقشه می باشد که به آدرس  http://e-shahr.ir در دسترس شهروندان قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان با درج کلمه مسجد می توانند به لایه مساجد که شامل همه مساجد شهر ارومیه است دسترسی پیدا کرده و یا نام مسجد مورد نظر را در سامانه وارد و جستجو نمایند.

Print
1145 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان