• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

بیانیه شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه در رابطه با تحولات اخیر و حمایت از سخنان مسئولانه سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

بیانیه شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه در رابطه با تحولات اخیر و حمایت از سخنان مسئولانه سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  در متن بیانیه آمده است:

 بسمه تعالی

نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور عزیزتر از جانمان در هفته های اخیر با چالش ها و تحولات بسیار مهم، حیاتی و تاریخی روبرو شد.

ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی و به شهادت رساندن ایشان، ضایعه بسیار بزرگی بود که ملت بزرگ ایران اسلامی شاهد آن بوده و با چشمانی گریان نظاره گر تحولات جاری بودند.

از سوی دیگر تصمیم قاطعانه سپاه به گرفتن انتقامی سخت باعث شد که هم نیروهای آمریکایی حاضر در منطقه و هم رزمندگان دلاور اسلام در آماده باش‌ حداکثری قرار بگیرند.

بعد از حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه آمریکایی ها، انتظار هر نوع پاسخ به این حمله حتی از روشهای ناجوانمردانه و  قربانی کردن غیرنظامیان نیز متصور بود و در راستای همین آمادگی و همچنین جنگ نوین و الکترونیک استکبار جهانی،متاسفانه هواپیمای مسافربری خطوط هوایی اوکراین ساقط و به صورت کاملا غیرعمدی و در راستای دفاع حداکثری از آسمان کشور اشتباهاً و متاسفانه به عنوان هدفی نظامی از سوی اپراتور مربوطه تلقی شد.

گرچه علیرغم تمامی مسائل، اشتباهات و خطاهای انسانی در تمامی موارد اینچنینی هم طبیعی و نرمال و هم غیرقابل پذیرش است اما باید توجه داشت ، این آمریکاست که با به راه انداختن جنگ‌الکترونیکی و اختلال در سامانه های راداری و برخی مسائل پشت پرده دیگر که از سوی مسئولان ذی ربط ان شاء الله اطلاع رسانی می شود شرایط را به سمتی برد که این فاجعه غیرقابل جبران رقم بخورد و مسئولیت این حادثه مستقیما گریبانگیر شیطان بزرگ آمریکاست.

اما علیرغم تمامی موارد مطرح شده نباید از فداکاری و از خودگذشتگی فرمانده هوافضای سپاه گذشت و آن را نادیده گرفت. فرماندهی که متواضعانه و با خضوع هر چه تمامتر و علیرغم اطلاع از پشت پرده جریانات در برابر ملتش سر خم و غرور و اعتبار خویش را فدای انقلاب می کند. گردن می نهد بر به حراج گذاشتن آبرو و حیثیتش و خود را در اختیار مقامات بالاتر می گذارد تا هرآنچه که در این خبط و خطا لازم است مجازات شود، انجام دهند.

باید توجه داشته باشیم که اقدام سردار حاجی زاده از شهادت و اقدام سردار سلیمانی بیشتر نباشد کم نیست و وی آبرو و حیثیت خود را فدای نظام و انقلاب و همچنین نیروهای تحت امرش کرد تا از آلام و دردهای ملت کاسته و تسکین بخش قلوب جریحه دار شده باشد.

سردار مظلومی که مظلومیتش را تاریخ گواه خواهد کرد و  اقدامات چندین ساله اش در توسعه و پیشرفت صنایع دفاعی و موشکی کشور صفحات زرین آن خواهد بود.

ضروری است در شرایط فعلی کشور و نظام اسلامی که نیاز به اتحاد و انسجام بیش از پیش احساس می شود همه در کنار یکدیگر و فارغ از نگرش های جناحی و سیاسی قرار گرفته و حمایت خود از سردار مظلوم سپاه و صنعت دفاعی کشور را ابراز و اعلام داریم که تا آخر پای عهدی که بسته ایم هستیم و نخواهیم گذاشت دشمنان و مستکبرین از طریق دسیسه ها و توطئه های مذبوحانه بتوانند خدمتگذاران واقعی انقلاب اسلامی را به حاشیه کشانده و آنها را حذف کنند.

Print
350 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان