• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تاسیسات سنگ شکن سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه در معدن زنبیل به بهره برداری رسید
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تاسیسات سنگ شکن سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه در معدن زنبیل به بهره برداری رسید

با حضور شهردار ارومیه؛

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، عربعلی بهمن خواه، مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه  در این خصوص گفت: دستگاه سنگ شکن در معدن زنبیل جهت افزایش تولید مصالح زیر اساس و کاهش هزینه های تولید مصالح در این معدن ، نصب و راه اندازی شد.

بهمن خواه با بیان اینکه برای نصب این دستگاه هفت میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: این تاسیسات با حمایتهای بی دریغ اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری کلانشهر ارومیه احداث شده، که با بهره برداری از این کارخانه روزانه (در دو شیفت) 2 هزار تن مصالح  زیر اساس در این معدن تولید خواهد شد، که این میزان در مقایسه با روش تولید سنتی به چندین برابر افزایش می یابد.

عربعلی بهمن خواه تصریح کرد : "کوبیت" استفاده شده در تاسیسات سنگ شکن معدن زنبیل از نوع "بهرینگرHS7 "بوده که سنگ شکنی به روز و کارآمد میباشد و  مصالح تولید شده توسط کوبیت به علت 4 و6 وجهی بودن آن، دامنه کاربردی فراوانی داشته و مورد پسندتر از مصالح سایر سنگ شکن ها  است که در زیر سازی و سایر موارد استفاده می شود.

وی با اشاره به مزایای استفاده از دستگاه کوبیت تاکید کرد: دستگاه فوق استهلاک کمتری  نسبت به مقدار مصالح تولیدی داشته و هزینه نگهداری آن به مراتب خیلی کمتر از سایر سنگ شکن هاست ، همچنین  سرعت تعویض قطعات سایشی آن که باعث صرفه جویی در زمان و نیروی انسانی میشود، بالاست.

به گفته مدیر عامل سازمان خدمات موتوری، این دستگاهها دارای گارانتی یک ساله بوده که بعد از اتمام تحویل 50 هزار تن مصالح تولیدی آغاز خواهد شد.

معدن زنبیل در 25 کیلومتری شهر ارومیه واقع شده و یکی از اصلی ترین معادن تولید مصالح در شهر ارومیه میباشد و 90 درصد مصالح استفاده شده در پروژه های عمرانی از این معدن استخراج می شود که توسط ماشین آلات این سازمان به دپوی جمع آوری مصالح شهرداری ، موسوم به ایستگاه میانی انتقال یافته  و در پروژه های عمرانی بکار برده می شود.






Print
489 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان