• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تاکسیرانان ارومیه صاحب بیمه تکمیلی می‌شوند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تاکسیرانان ارومیه صاحب بیمه تکمیلی می‌شوند

به گزارش روابط عمومي شهرداري اروميه؛ فخرالدین معصوم زاده، مدير عامل سازمان تاكسيراني شهرداري اروميه  با بيان اينكه رانندگان تاکسی ارومیه، بعد از شهرهای تهران و مشهد می ‌توانند از مزایای بیمه تکمیلی بهره شوند، گفت: بهره مند نبودن از بیمه تکمیلی یکی از اساسی ترین دغدغه‌های رانندگان تاکسی در این شهر است.
 وي از ثبت نام 3 هزار و 500 راننده تاکسی برای درخواست بیمه تکمیلی خبر داد و افزود: 14 هزار و 800 راننده تاکسی می‌توانند از این مزایا بهره مند شوند.

 معصوم زاده با اعلام این که جلسات و اقدامات متعددی برای حل این مشکل در شهرداری ارومیه برگزار شده است، اظهار کرد: 60 درصد از حق بیمه تکمیلی از سوی شهرداری ارومیه و 40 درصد بقیه از سوی رانندگان تاکسی تأمین و پرداخت می‌شود.

وي خاطر نشان كرد: رانندگان تاکسی باید برای بهره مندی از این طرح، ماهیانه به ازای هر نفر از اعضای خانواده 7 هزار تومان پرداخت کنند.

مدير عامل سازمان تاكسيراني شهرداري اروميه عنوان كرد: به غیر از هزینه دندان پزشکی بقیه هزینه‌های پزشکی از جمله انواع آزمایش ها، هزینه آمبولانس و عمل‌های جراحی و ویزیت از سوی بیمه پرداخت می‌شود.

وي  ادامه داد: این امکانات تنها برای تاکسیرانانی امکان اجرا دارد که دارای پروانه هوشمندند و از خدمات بیمه تامین اجتماعی بهرمندند و بتبع از این به بعد نیز تمامی خدمات رفاهی و تسهیلاتی تاکسیرانان نیز منوط به ارائه پروانه هوشمند تاکسیرانی ست.

معصوم زاده با اشاره به امضای توافقنامه ای با بیمه البرز برای اجرای طرح بیمه تکمیلی تاکسیرانان و خانواده هایشان افزود: تاکسیرانان محترم برای ثبت نام در این طرح و دریافت بیمه تکمیلی تا پایان دیماه وقت دارند که برای ثبت نام اقدام نمایند.

وي  گفت: تاکسی های تلفنی و خطی با مراجعه به سازمان تاکسیرانی واحد بیمه البرز و تاکسی های گردشی به تعاونی تاکسیرانی واحد بیمه البرز با در دست داشتن دفترچه بیمه خود و همسر و فرزندانشان نسبت به تکمیل فرم مربوطه ثبت نام  كنند.

 

Print
764 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان