• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تاکسی های شهری ارومیه شناسنامه دار می شوند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تاکسی های شهری ارومیه شناسنامه دار می شوند

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه؛ فخرالدین معصوم زاده، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری  با اعلام خبر شناسنامه دار شدن تاکسی های شهری ارومیه، بیان کرد:  این سازمان، بر اساس مصوبه معاونت عمرانی، توسعه شهری و روستایی وزارت کشور، به منظور شناسنامه دار کردن تاکسی های شهری اقدام به نصب کارت شناسایی رانندگان بر روی تاکسی و آژانس ها کرده است.

وی با بیان اینکه دراین طرح تعداد 6000 هزار کارت شناسایی رانندگان آماده شده است،تصریح کرد: در حال حاضر کار توزیع کارت برای آژانس ها، تاکسی های خطی و گردشی آغاز شده و تاکنون رانندگانی که برای تمدید پروانه مراجعه داشتند، کارت خود را دریافت کرده اند.

معصوم زاده گفت: هزینه اجرای این طرح 500 میلیون ریال است که با مشارکت شهرداری ارومیه هزینه شده است.

وی با بیان اینکه بر روی کارت شناسایی مشخصات راننده به همراه کد شناسایی و تاریخ اعتبار درج شده است، اظهار کرد: این کارت ها دارای پایه ای با چسب دو طرفه بوده و به گونه ای بر روی داشبورد تاکسی ها یا شیشه جلونصب می شود که تمامی مسافران براحتی می توانند آن را بخوانند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری  ارومیه  با اشاره به درج شماره تلفن بر روی کارت شناسایی به منظور رسیدگی به شکایات، گفت: شهروندان در صورت مشاهده تخلف و یا داشتن هرگونه شکایت می توانند با این شماره تماس گرفته و کد شناسایی راننده را به سازمان اعلام کنند تا با متخلفان برخورد شود.

به گفته وی این کار با هدف شناسنامه دار کردن تاکسی ها و امنیت بیشتر برای مسافران صورت گرفته است.

Print
712 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان