• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

2500 نفر در شهرداري‌هاي كشور استخدام مي شوند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

2500 نفر در شهرداري‌هاي كشور استخدام مي شوند

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، محمد حسن‌آبادي ، مدير كل دفتر نوسازي و تحول اداري سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌هاي درباره آزمون استخدامي در شهرداري‌هاي سراسر كشور، اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل وزير كشور 2500 نفر در مشاغل تخصصي شهرداري‌ها و عملياتي آتش‌نشان‌ها مشغول به كار مي‌شوند.

وي ادامه داد: استخدام اين تعداد منوط به برگزاري آزمون است. اين آزمون در 2 بهمن سال جاري در سراسر كشور به صورت همزمان برگزار مي‌شود.

حسن‌آبادي افزود: در اين آزمون امتيازاتي نيز براي ايثارگران، افراد بومي و كاركنان قراردادي شهرداري‌ها در نظر گرفته شده است كه كاركنان قراردادي به ازاي هر سال كاركردشان در شهرداري رتبه‌بندي مي‌شوند.

مدير كل دفتر نوسازي و تحول اداري سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌هاي كشور خاطرنشان كرد: در اين آزمون 120 سؤال مطرح شده كه 90 سؤال آن تخصصي در حوزه مشخص شده و 30 سؤال نيز مربوط به هوش و استعداديابي است.

حسن‌آبادي خاطرنشان كرد: آزمون استخدامي 2500 نفر در شهرداري‌هاي سراسر كشور با مسئوليت استانداري‌ها برگزار مي‌شود و وزارت كشور تنها نقش نظارت‌كننده دارد.

وي يادآور شد: به غير از شغل آتش‌نشاني و راهور قطار شهري بانوان نيز مي‌توانند در مشاغل مختلف در اين آزمون شركت كنند.

مدير كل دفتر نوسازي و تحول اداري سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌هاي كشور اظهار داشت: متقاضيان مي‌توانند با مراجعه به سايت‌هاي استانداري‌هاي سراسر كشور نسبت به ثبت‌نام در اين آزمون اقدام كنند.

حسن‌آبادي خاطرنشان كرد: افرادي كه در اين آزمون استخدام مي‌شوند بايد 7 سال تعهد استخدامي در حوزه قبول شده بدهند.

Print
969 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان