• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تاکید شهردار ارومیه بر اشتغال زایی پروژه‌های عمرانی ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تاکید شهردار ارومیه بر اشتغال زایی پروژه‌های عمرانی ارومیه

به گزارش روابط عمومي شهرداري اروميه؛ محمد حضرت‌پور، شهردار ارومیه  در بازدید از بزرگترین پروژه سرمایه‌گذاری ارومیه اوریاد، تصريح كرد: شورای شهر و شهرداری ارومیه به این یقین رسیده است که بیکاری عمده‌ترین دغدغه استان آذربایجان‌غربی است.

وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای کاهش نرخ بیکاری به‌کار گرفته‌ایم، تاكيد كرد: شهرداری و شورای شهر ارومیه در اجرای پروژه‌های عمران شهر ارومیه به موضوع اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در ارومیه توجه ویژه‌ای دارد.

شهردار ارومیه با اشاره به تمایل سرمایه‌گذاران خارجی برای سرمایه‌گذاری در ارومیه، اذعان داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی آذربایجان‌غربی به ویژه شهرستان ارومیه، سرمایه‌گذاران زیادی برای سرمایه‌گاری در پروژه‌های بزرگ این شهرستان اعلام آمادگی کرده‌اند.

این مسئول با تاکید بر رفع مشکلات پیش روی اشتغال جوانان به ویژه در شهرستان ارومیه، اظهار داشت: امیدواریم روزی برسد که با مدیریت اصولی، مشکل اشتغال را در استان آذربایجان‌غربی رفع کنیم.

حضرت‌پور با اشاره به پروژه سرمایه‌گذاری اوریاد، اعلام کرد: این پروژه یکی از پروژه‌های مهم سرمایه‌گذاری ارومیه است که با مشارکت مردمی و مشارکت شهرداری ارومیه اجرایی می‌شود و تا حالا پیشرفت اجرایی قابل توجهي نیز دارد.

وی با بیان اینکه براساس پیش‌بینی به‌عمل آمده، تا دو سال آینده شاهد اتمام فاز نخست این پروژه خواهیم بود، اعلام کرد: در زندگی مدرن شهر باید به ازای هر 100 هزار نفر یک مرکز تفریحی، تجاری و رفاهی وجود داشته باشد که این پروژه تا حدی می‌تواند این کاستی را در شهر ارومیه جبران کند.



Print
948 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان