• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تا پایان سال جاری صورت می‌گیرد:کانال‌کشی و ساماندهی انهار شهری ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تا پایان سال جاری صورت می‌گیرد:کانال‌کشی و ساماندهی انهار شهری ارومیه

ابراهیم صفری ضمن ارائه گزارشی از عملکرد معاونت فنی و عمرانی شهرداری ارومیه در چهار ماه نخست سال جاری، اظهار داشت: معاونت فنی و عمرانی شهرداری ارومیه اقدامات مختلفی را در راستای عمران و توسعه شهر ارومیه انجام داده است که آمارها حاکی از عملکرد مناسب شهرداری ارومیه در اجرای زیرسازی‌ها، احداث کانال‌های شهری، آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌ها، پیاده‌روسازی، جدول‌گذاری و ایجاد پل‌های عابر پیاده بوده است.

وی از زیرسازی 294 هزار متر مربع از معابر شهر ارومیه در چهار ماه نخست سال جاری اشاره کرد و افزود: این اقدام با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 700 میلیون تومان صورت گرفته است.

صفری در راستای ارتقای کیفیت محیط زیست شهری، به اهتمام معاونت فنی و عمرانی شهرداری ارومیه برای احداث کانال‌های شهری و ساماندهی انهار اشاره کرد و افزود: از 18 هزار و 240 متر طول کانال‌های شهری، 13 هزار و 645 متر طول به اتمام رسیده که 4 هزار و 595 طول دیگر نیز با هزینه کلی 18 میلیارد تومان در دست اقدام است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به پخش 132 هزار تن آسفالت در 131 کوچه و خیابان شهر در چهار ماه نخست سال جاری، تصریح کرد: با این اقدام 790 هزار متر مربع از کوچه‌ها و خیابان‌های شهر ارومیه در این مدت آسفالت شده‌اند.

وی با اعلام اینکه در این مدت بیش از 53 کیلومتر پیاده روسازی در شهر صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: تا پایان سال جاری 70 کیلومتر نیز از پیاده روهای شهر بازسازی و تکمیل می‌شوند.

صفری از اجرای 44 کیلومتر جدول‌گذاری با هزینه یک میلیارد و 500 میلیون تومان در طول چهار ماه نخست سال جاری در شهر ارومیه خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: در بخش پل‌های عابر پیاده نزدیک به هشت پل تکمیل شده و چهار پل دیگر نیز با هزینه هشت میلیارد و 700 میلیون تومان در دست اقدام است.


 

Print
1106 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان