• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

طی چهار ماه نخست سال جاری صورت گرفت: اختصاص 2 دستگاه آمبولانس ون به سازمان آرامستان ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

طی چهار ماه نخست سال جاری صورت گرفت: اختصاص 2 دستگاه آمبولانس ون به سازمان آرامستان ارومیه

مهرداد سلامتی ضمن تشریح اقدامات این معاونت، به اعلام برخی اقدامات سازمان‌ آرامستان شهرداری ارومیه در چهار ماه نخست سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: این سازمان یکی از زیرمجموعه‌های معاونت خدمات شهری شهرداری ارومیه است که به نوبه نقش مهمی در حوزه خدمات شهری شهرداری ارومیه داشته و اقدامات متعددی را در این راستا انجام داده است.

وی محوطه‌سازی در باغ رضوان ارومیه در زمینی به مساحت تقریبی 6 هزار متر مربع را از جمله اقدامات شاخص این سازمان در طول چهار ماه نخست سال جاری عنوان کرد و افزود: در کنار این محوطه‌سازی، با تأمین روشنائی این محوطه، گامی مهم در راستای ایجاد محیطی امن در بخش قابل توجهی از باغ رضوان تمام طول شبانه‌روز برداشته شد.

سلامتی به جدول‌گذاری بخشی از محوطه باغ رضوان نیز اشاره کرد و افزود: جدول‌گذاری محوطه آرامستان به متراژ تقریبی 3 هزار و 500 متر مربع از دیگر اقدامات انجام شده سازمان آرامستان در طول چهار ماه نخست سال جاری است.

وی با اشاره به تراکم وسایط نقلیه در برخی ایام سال در آرامستان و ایجاد ترافیک شدید در آن، از احداث پنج واحد پارکینگ در اطراف محوطه آرامستان با مساحت تقریبی 10 هزار متر مربع خبر داد و افزود: این اقدام در راستای روان‌سازی ترافیک در روزهای پرتردد در آرامستان صورت گرفته و نقش مهمی در افزایش رضایتمندی همشهریان دارد.

سلامتی با توجه به افزایش جمعیت و نیاز به افزایش تعداد آمبولانس‌های آرامستان برای پاسخگویی به موقع و سریع به نیاز شهروندان، به خرید دو دستگاه آمبولانس ون با اعتباری افزون بر 650 میلیون ریال اشاره کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه با توجه به افزایش روزافزون تعداد قبور و نیاز به توسعه چشمگیر فضای آرامستان، برای کنترل روند این توسعه، ساخت آرامگاه‌های دو طبقه را راه‌حلی اساسی برای مقابله با این بحران در آینده اعلام کرد و افزود: در طول چهار ماه نخست سال جاری بیش از یک هزار قبر در قالب آرامگاه‌های دو طبقه، به سبک معماری اسلامی ساخته شده و در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

سلامتی تکمیل و تجهیز ساختمان اداری جدید و محوطه آن و نیز تعمیر و بازسازی ساختمان قدیمی و منازل کارگران سازمان را از دیگر اقدامات شاخص این سازمان در طول چهار ماه نخست سال جاری عنوان کرد و افزود: برای ارائه بهتر خدمات به شهروندان، کلیه امور خدماتی از قبیل تنظیف و رفت‌ و‌ روب، نگهداری فضای سبز، حراست و نگهبانی و ... این سازمان نیز به بخش خصوصی واگذار شده است.

Print
1379 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان