• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تجلیل از دلاورمردان پاسدار و جانباز ایران اسلامی در شهرداری ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تجلیل از دلاورمردان پاسدار و جانباز ایران اسلامی در شهرداری ارومیه

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، در این مراسم جمعی که فرماندهان، پاسداران و جانبازان 8 سال دفاع مقدس حضور داشتند، شهردار ارومیه با توجه به مقام و منزلت حضرت امام حسین (ع) و برادر باوفایش حضرت ابوالفضل (ع) گفت: همانطور که برای امام حسین (ع) و یاران باوفایش چهل روز عزاداری می کنیم، باید ولادت آن شخصیت بزرگوار و یارانش را نیز گرامی داریم.

محمد حضرت پور در ادامه سخنانش اظهار کرد: شما پاسداران و جانبازان با الگوگیری از ائمه اطهار و با رهبری حضرت امام خمینی (ره) در 8 سال دفاع مقدس شهامت و ایثار خود را نشان دادید و تا آخرین نفس در راه اسلام و دفاع از آرمان های مقدس انقلاب اسلامی جانفشانی کردید.

وی در ادامه سخنانش افزود: شهرداری با توجه به سیاست های راهبردی و ابلاغی شورای اسلامی شهر ارومیه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام های موثری برداشته است که می توان این فعالیت ها را در سطح شهر ارومیه مشاهده نمود.

شهردار ارومیه همچنین با اشاره به تحریم های دشمنان بر علیه مردم ایران اسلامی گفت: در سال 92 با توجه به فشارها و تحریم های دشمنان و نیز افکار پلید آنان، شهرداری ارومیه با لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری تمام تلاش خود را در راه اجرایی نمودن مدیریت جهادی به کار برد و الحمدالله با تلاش شبانه روزی مهندسین و کارکنان شهرداری ارومیه و همدلی و همکاری مسئولین استانی و شهری توانستیم این امر مهم را با اجرای پروژه های فرهنگی و عمرانی محقق نمائیم و امسال نیز همچون سال گذشته تلاش خود را برای خوشنودی دل مقام معظم رهبری و مردم عزیز ایران اسلامی و همشهریان شریف انجام خواهد داد.

محمد حضرت پور با اشاره به اینکه شهرداری ارومیه در نظر دارد دایره المعارف رزمندگان استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه را تهیه نماید اظهار داشت: شهرداری ارومیه برابر ابلاغیه شورای اسلامی شهر ارومیه و در جهت معرفی شخصیت های بزرگ،رزمندگان و شهدایی که با جان و دل از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع نمودند و تا آخرین نفس برای ولایت فقیه در مقابل دشمنان جنگیدند، تهیه دایره المعارف را در دستور کار خویش دارد.

وی در پایان با تقدیر از تلاش های نیروهای مسلح در راستای ایجاد امنیت و پایداری اذعان داشت: اگر امروز شاهد آن هستیم که سرمایه گذاری داخلی و خارجی وارد شهر ارومیه می شود همگی حاصل تلاش ها و تأمین امنیت شما پاسداران و نیروهای نظامی است و بنده به عنوان یک شهروند از ایثار و شهامت شما تشکر می کنم.

لازم به ذکر است که شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه با اهداء لوح تقدیر از فرماندهان و پاسداران و جانبازان استان آذربایجان غربی تجلیل به عمل آوردند.














Print
904 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان