• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تجلیل رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه از سیامند رحمان
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تجلیل رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه از سیامند رحمان

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، شهردار ارومیه در این دیدار که در محل شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار گردید گفت: امروز با حمایت ها و برنامه ریزی های منظم شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه شاهد پیشرفت ورزش شهر ارومیه هستیم و امید می رود در سالهای آینده نیز این پیشرفت ها ادامه یابد.

محمد حضرت پور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به رشادت ها و قهرمانی های سیامند رحمان اظهار داشت: سیامند رحمان جزو ورزشکارانی است که با مدال آوری خود نام ایران اسلامی و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در تمام نقاط دنیا برافراشته است و جا دارد از تلاش های این پهلوان قدردانی نمائیم.

شهردار ارومیه همچنین در ادامه سخنانش از حمایت های شهرداری ارومیه از ورزشکاران و قهرمانان خبر داد و افزود: شهرداری ارومیه در ادامه سیاست های خود و در راستای حمایت از ورزشکاران و پیشبرد ورزش کشور و علی الخصوص شهر ارومیه حمایت های خود را از ورزشکاران اعلام نموده و در این راستا نیز سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه اقدامات مثبتی را در این زمینه انجام نموده است که تیم والیبال شهرداری ارومیه نمونه بارز این حمایت ها و پیشرفت ها است.

گفتنی است که رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه با اهداء لوح تقدیر از زحمات و تلاش های پهلوان و قهرمان وزنه برداری کشور سیامند رحمان تجلیل به عمل آوردند.

Print
720 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان