• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تجلیل شهردار و شورای اسلامی شهر از تیم والیبال شهرداری ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تجلیل شهردار و شورای اسلامی شهر از تیم والیبال شهرداری ارومیه

در این مراسم محمدحضرت پور، شهردار ارومیه ضمن قدردانی از حمایت های شورای اسلامی شهر و مربیان و بازیکنان تیم شهرداری ارومیه گفت: ارومیه را مهد والیبال ایران و آسیا می خوانند و امروز تیم شهرداری ارومیه با کسب مقام سومی لیگ برتر از آبرو و حیثیت والیبال ارومیه دفاع کردند.

شهردار ارومیه در ادامه سخنانش اظهار داشت: امروز همه دست به دست هم داده ایم تا ورزش شهر ارومیه را صاحب نام کنیم و این امر محقق نخواهد شد مگر با همدلی و همفکری مسئولین استانی و شهری و بنده به نوبه خود از همه مردم عزیز و ورزش دوست شهر ارومیه، هواداران باغیرت تیم شهرداری که در همه مواقع در سرما و گرما همیشه در کنار تیم بوده و روحیه مضاعفی را به بازیکنان می دادند تشکر می کنم.

شهردار ارومیه با اشاره به اینکه حق ما قهرمانی بود، افزود: اگر بدشانس نبودیم و حق ما را ضایع نمی کردند، قهرمانی حق تیم شهرداری ارومیه بود اما متأسفانه با بی انصافی بعضی از مسئولین و داوران روبه رو شدیم و به مقام سومی بسنده کردیم.

وی همچنین در ادامه سخنانش گفت: انشاء الله با امیده به پروژه متعال، سال آینده تیم شهرداری ارومیه با تمام قدرت وارد رقابت های لیگ برتر خواهد شد و فقط به قهرمانی فکر خواهد کرد.

محمد حضرت پور همچنین از زحمات و تلاش های کادر فنی و بازیکنان تیم شهرداری ارومیه در رقابت های لیگ برتر والیبال ساحلی نیز در کسب مقام اولی کشور تقدیر و تشکر نمود و اظهار داشت: این قهرمانی را تقدیم مردم شریف و قدرشناس شهر ارومیه می کنیم.

در پایان مراسم شهردار ارومیه و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه از مدیرعامل، مربیان و بازیکنان تیم والیبال و تیم ساحل شهرداری ارومیه تجلیل به عمل آوردند.

Print
1112 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان