• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تجهیز موتورخانه های شهرداری به کنترل هوشمند مصرف سوخت و پایش از راه دور/ مصرف سوخت ۳۴ درصد کاهش می یابد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تجهیز موتورخانه های شهرداری به کنترل هوشمند مصرف سوخت و پایش از راه دور/ مصرف سوخت ۳۴ درصد کاهش می یابد

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه:

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و  ارتباطات شهرداری ارومیه، یاسر اسدپور در رابطه با هوشمندسازی موتورخانه های شهرداری ارومیه اظهار کرد: هوشمندسازی موتورخانه ها در 11 نقطه از مناطق و سازمانهای تابعه شهرداری ارومیه شامل مناطق یک تا پنج، سیما، منظر و فضای سبز و معاونت زیباسازی این سازمان، شهرداری مرکزی، شورای شهر، معاونت فنی و عمرانی و فرهنگی ورزشی در قالب یک سامانه مرکزی از طریق شبکه به صورت مونیتورینگ آنلاین و کنترل از راه دور انجام شد.
وی افزود: این کار با هدف کاهش ۳۴ درصدی مصرف انرژی، کاهش هزینه، آلودگی محیط و ایجاد شرایط رفاهی مناسب تر در زمینه گرمایش برای همکاران است.
رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه گفت: در این زمینه فرآیند امکان کنترل و مانیتورینگ لحظه ای و گزارش گیری روزانه، امکان عیبی یابی موتورخانه قبل از رسیدن به شرایط بحرانی، امکان اعمال هرگونه تغییرات از راه دور و امکان نظارت بر عملکرد موتورخانه ها در یک مجموعه بدون نیاز به حضور و صرفه جویی زمانی میسر شده است.
اسدپور در این خصوص ادامه داد: در این راستا امکان نظارت بر عملکرد پیمانکار نگهدارنده تاسیسات، امکان شیفت بندی کارکرد تجهیزات موتورخانه، امکان برنامه ریزی کارکرد موتورخانه به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه به ساعات اداری و خاموشی آن در ساعات غیراداری، امکان استفاده از آبگرم مصرفی در فصل تابستان با خاموشی سیستم گرمایش و امکان کنترل تعداد بی شمار موتورخانه در یک سامانه مرکزی از طریق شبکه صورت می گیرد.
اسدپور عنوان کرد: با توجه به نتایج مثبت به دست آمده در آینده نزدیک تمامی موتورخانه های سایر ساختمان های واحدهای تابعه شهرداری ارومیه به دستگاه های کنترل هوشمند مصرف و پایش از راه دور مجهز خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد:  ضمنا سال گذشته موتور خانه ساختمان شهرداری منطقه ۳ با استفاده از سنسور ها و تجهیزات هوشمند به صورت پایلوت هوشمندسازی شده بود که با توجه به نتایج مثبت به دست آمده تصمیم بر هوشمند سازی سایر ساختمانهای شهرداری گرفته شد.

 

Print
250 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان