• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تداوم تلاش های مدیرت شهری برای باز گشایی معابر پوشیده از برف
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تداوم تلاش های مدیرت شهری برای باز گشایی معابر پوشیده از برف

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، مهرداد سلامتی، معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه، با اشاره به  تلاش مدیریت شهری ارومیه با آغاز بارش از شب گذشته، اظهار کرد:  بیش از 250 نفر از پرسنل سازمان های خدمات رسان  شهرداری ازجمله خدمات موتوری، مدیریت پسماند، زیبا سازی،  فضای سبز،  مدیریت بحران و   سازمان آتش نشانی شهرداری  با حضور در معابر شهر ارومیه ، مشکلات ناشی از بارش برف را مدیریت و رفع می کنند .

وی اظهار کرد: اکیپ ماشین آلات سازمان  های خدمات رسان شهرداری  به تعداد 30 دستگاه برف روب و دستگاه های  نمک پاش و 30 عدد تانکرهای آب پاش ٬ تانکرهای پمپ دار با آماده باش کامل مشکلات ناشی از بارش های برف و گرفتگی معابر را رفع می کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه با بیان اینکه برای ایمن‌سازی معابر شهری به اندازه کافی استحصال و ذخیره‌سازی شده است، اظهار کرد:  چندین  سرویس نمک برای یخ زدایی معابر در حال پاشیدن و انجام عملیات  هستند.

وی با بیان اینکه اکنون در سطح شهر شاهد  تسهیل در عبور و مرور هستیم ، اظهار کرد: شهروندان ارومیه ای می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه آبگرفتگی و برف‌روبی با شماره‌های 137 و شماره 32751989 و سامانه پیامکی  1000441137  در ارتباط باشند تا موارد در اسرع وقت پی‌گیری شود.

Print
882 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان