• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تداوم عمليات برف روبي  در معابر شهر اروميه /معابر و شريان هاي اصلي  برف روبی شده است
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تداوم عمليات برف روبي در معابر شهر اروميه /معابر و شريان هاي اصلي برف روبی شده است

به گزارش روابط عمومي شهرداري اروميه،  مهرداد سلامتی، معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه در گفت وگو با واحد خبر شهرداري اروميه با بيان اينكه نيروهاي شهرداري اروميه همراه با اكيپ ماشين آلات از آغاز بارش ها همچنان برفي روبي معابر را انجام مي دهند، اظهار كرد:  8 دستگاه نمك پاش، 20 دستگاه تانكر آب ، 30 دستگاه كاميون ، 21 دستگاه گريدر و 8 دستگاه تيغه برف روب  با تردد در سطح شهر اروميه معابر را از برف  پاك و لغزندگي هاي ناشي از آن را كنترل و رفع مي كنند.

وي با اشاره به لغزندگي معابر ناشي از بارش هاي برف،  گفت:  عمليات پخش ماسه بادي همراه با نمك براي رفع لغزندگي  معابر از زمان آغاز بارش ها تا حال حاضر در معابر شهر اروميه ادامه دارد.

سلامتي با بيان اينكه  اولويت اصلي  شهرداري اروميه در زمان بارش ها، برف روبي  معابر اصلي است ، بيان كرد:  بعد از برف روبي معابر اصلي ،  معابر فرعي نيز برف روب مي شود ولي تا رسيدن نيروهاي شهرداري اروميه،  شهروندان همچون سال هاي گذشته مي توانند از مخازن مخصوص كيسه هاي شن و ماسه  ونمک تعبيه شده  در معابر ، استفاده كنند .

وي با اعلام اينكه در سطح شهر شاهد  تسهیل در عبور و مرور هستیم، اظهار كرد:  تمامي معابر بيش از 10 متر برف روبي شده است وهم اينك  معابر و شريان هاي اصلي شهر اروميه باز است.

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه   اعلام كرد: شهروندان ارومیه ای می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه آبگرفتگی و برف‌روبی با شماره‌های 137 و سامانه پیامکی  1441137  در ارتباط باشند تا موارد در اسرع وقت پیگیری شود.

Print
604 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان