• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تداوم عملیات اجرایی زیرسازی، آسفالت و جدول‌گذاری معابر شهرداری منطقه یک ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تداوم عملیات اجرایی زیرسازی، آسفالت و جدول‌گذاری معابر شهرداری منطقه یک ارومیه

سرپرست شهرداری منطقه یک ارومیه گفت: عملیات اجرایی زیرسازی، آسفالت و جدول‌گذاری معابر منطقه با هدف بهسازی و ارتقاءکیفیت آسفالت معابر و تسهیل در تردد شهروندان همچنان ادامه دارد.

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک ارومیه، علی صادق افزود: بهسازی و ارتقاء کیفیت آسفالت برخی از معابر منطقه به دلیل فرسودگی آسفالت، وجود زیرساخت‌های غیر اصولی، تردد روزانه وسایل نقلیه نیاز به توجه جدی دارد تا به استانداردهای مطلوب در این زمینه رسید.

وی با اشاره به اهتمام شهرداری منطقه یک در جهت پاسخگویی به مطالبات شهروندان در این زمینه، خاطر نشان کرد: این شهرداری در ادامه بهبود و بهسازی کیفیت معابر شهری و در راستای سهولت تردد خودروها و به منظور جلب رضايتمندی شهروندان، اجرای عملیات زیرسازی، آسفالت و جدول‌گذاری، بهسازی و لکه‌گیری وضعیت آسفالت معابر سطح شهر را به عنوان یکی از اولویت‌های مهم در عملیات‌های اجرایی و عمرانی با جدیت در دستور کار قرار داده است.

سرپرست شهرداری منطقه یک ارومیه در پایان به عملیات آسفالت در حال انجام سطح منطقه اشاره و گفت: در حال حاضر عملیات زیرسازی و لکه‌گیری آسفالت خیابان‌های البرز، میثم، انعام و زیرسازی و آسفالت کوچه شهید مهرآرا واقع در ۲۰ متری فرهنگیان و کوچه ۱ خیابان کوثر به اتمام رسیده است.

وی افزود: همچنین بزودی خیابان ۳۲ متری نوار محدوده (پیام) در مرحله آسفالت‌ریزی قرار می‌گیرد.

Print
272 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان