• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تداوم محدودیت‌ها در باغ رضوان ارومیه/ شهروندان به باغ رضوان مراجعه نکنند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تداوم محدودیت‌ها در باغ رضوان ارومیه/ شهروندان به باغ رضوان مراجعه نکنند

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ حجت الاسلام و المسلمین امیرعباس عابدینی بیان کرد: با توجه به وضعیت تشدید شیوع کرونا، باغ رضوان طبق مصوبه ستاد کرونا همچنان مسدود است .
به گفته وی مسیر اصلی وردی باغ رضوان ارومیه با مشارکت ماموران نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی جهت جلوگیری از تجمع در باغ رضوان نظارت و کنترل می شود و  سایر مبادی ورودی نیز با خاک ریزی بسته شده است.
رییس سازمان آرامستان های  شهرداری ارومیه با بیان اینکه شهروندان به باغ رضوان  مراجعه نکنند، عنوان کرد: هر گونه تجمع در باغ رضوان ممنوع است و ممنوعیت‌ها و محدودیت‌ها در راستای پیشگیری از انتقال بیش از پیش ویروس  کرونا است.
وی با اعلام اینکه باغ رضوان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فقط برای تدفین اموات باز است، بیان کرد: در صورت وجود فوتی ، صرفا اقوام درجه یک  و در حدود 25 نفر اجازه ورود به باغ رضوان داده می شود.
رییس سازمان آرامستان شهرداری ارومیه از شهروندان درخواست کرد شهروندان به باغ رضوان مراجعه نکنند و فاتحه خوانی  را از راه دور یا به صورت مجازی و از طریق  دانلود  برنامه نرم افزاری  جستجوی متوفیان  باغ رضوان  ارومیه  اجرا کنند.

Print
240 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان