• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تداوم نهضت آسفالت و لکه گیری معابر سطح منطقه یک
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تداوم نهضت آسفالت و لکه گیری معابر سطح منطقه یک

به گزارش روابط عمومي شهرداري اروميه ؛ وحید عباسی با بیان اینکه عملیات روکش آسفالت و لکه گیری معابر اصلی و فرعی سطح منطقه با هدف مناسب سازی سطوح کوچه ها، خیابانها و رفع مشکلات ترددی شهروندان از سال گذشته آغاز شده است، گفت:  بیش از 95 درصد از معابر سطح منطقه یک، در این مدت لکه گیری شده است .

وی افزود: روزانه 4 اکیپ سیار و ثابت آسفالت، ضمن گشت زنی از سطح منطقه اقدام به لکه گیری و ترمیم آسفالت معابر می کنند.

شهردار منطقه یک اظهار کرد: طی سال 94 مقدار  17561  تن آسفالت بمنظور لکه گیری معابر مصرف شد که این امر در راستای طرح ضربتی ترمیم نوارهای حفاری و لکه گیری آسفالت معابر شهری ، بهبود تردد خوردوها و ایمنی در تردد شهروندان در آستانه نوروز بوده است.

وی در پایان از بهسازی و لکه گیری آسفالت سایر معابر باقی مانده در ماههای پیش رو خبر داد و گفت: شهروندان  نیز می توانند با تماس باسامانه 137 شهرداری را در این امر یاری کنند.

عباسی در ادامه با اشاره به عملیات پیاده رو سازی و بهسازی معابر در شهرداری منطقه یک ارومیه، عنوان کرد: عملیات پیاده رو سازی خیابان امامت تا حد فاصل بلوار امام علی (ع) به طول 1500 متر مربع توسط معاونت اجرائی و عمرانی شهرداری منطقه یک با مشارکت سازمان عمران شهرداری انجام می پذیرد.

 وی اظهار کرد: زیباسازی و بهسازی معابر و پیاده روهای سطح منطقه با هدف کمک به رفت و آمد آرام و ایجاد فضای دلنشین شهری صورت گرفته و در کنار بهسازی معابر  ایجاد مسیرهای ویژه عبور معلولین و نابینایان عزیز نیز در نظر گرفته شده است.

 شهردار منطقه یک ایجاد المان های شهری، بهسازی معابر وپیاده روهای سطح منطقه و زیباسازی معابر را موجب ایجاد روحیه شاد و مفرح و همچنین تسهیل در پیاده روی همشهریان  دانست و از تداوم عملیات اجرائی پیاده روسازی و زیباسازی معابر حوزه منطقه یک خبر داد.

 وی همچنین استمرار خدمات شهری و زیباسازی معابر و مناسب سازی پیرامونی محیطی منطقه را از برنامه های مهم شهرداری منطقه یک در راستای زیباسازی شهری و آراستگی منطقه ای عنوان کرد.

Print
513 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان