• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تدوین سند جامع سرمایه گذاری و گردشگری در شهر ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تدوین سند جامع سرمایه گذاری و گردشگری در شهر ارومیه

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه؛ سید هادی ذاکر با اشاره به مراحل پایانی طرح تفصیلی شهر ارومیه خواستار تعامل بیش از پیش معاونت های اقتصادی و سرمایه گذاری و معماری و شهر سازی در اتمام طرح تدوین سند جامع سرمایه گذاری و گردشگری شهر ارومیه و استفاده از ظرفیت های موجود به بهترین نحوه ممکن شد.

وی ايجاد زير ساخت هاي لازم يكي از عوامل ضروري براي جذب سرمايه گذاران در ارومیه  دانست و گفت: بدون حضور سرمایه گذاران بسیاری از پروژه ها به پیشرفت های قابل توجهی نخواهند رسید و جذب حداكثري سرمايه گذار داخلي و خارجي به اروميه با آغاز دور چهارم شوراي اسلامی اروميه و ايجاد كميسيون سرمايه گذاري، مشاركت و گردشگري به شدت درحال پیگیری است.

رئيس کميسيون سرمايه گذاري، مشارکت و گردشگري شوراي اسلامي شهر اروميه با تاکید بر اینکه از حضور سرمایه گذاران در ارومیه استقبال می شود،  بیان کرد:  شهرداری ارومیه خواهان ارائه تسهیلات ویژه برای سرمایه گذاری بوده و تمام توان خود را به کار گرفته است.

وی با اشاره پروژه هاي سرمايه گذاري انجام شده درسطح شهر ارومیه طی دو سال گذشته ،اظهار کرد: مجتمع تجاري، خدماتی، تفريحي رزت، مجتمع سرمايه گذاري اورياد و مجتمع تجاری و تفریحی تکبير فتح از جمله پروژه ها است.

Print
913 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان