• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تشریح اهداف مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تشریح اهداف مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه، دکتر مرتضی پیری رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه بابیان این مطلب که این مرکز یکی از مراکز علمی و پژوهشی می باشد که می تواند در آینده ای نه چندان دور به قطب تولید علم تبدیل شود، اضافه کرد: یکی از اهداف مهم این مرکز ترویج و توسعه فرهنگ پژوهش محوری و مطالعه در شهرداری و زیر مجموعه های آن می باشد.

این مقام مسئول، مهمترین اقداماتی که پس از استقرار در مرکز صورت گرفته را شامل راه اندازی  16 کمیته تخصصی، علمی، پژوهشی و تعیین اعضای شورای پژوهشی مرکز بود، عنوان کرد و افزود: برنامه های آتی در دستور کار مرکز نیز شامل برنامه ریزی برای برگزاری مراسم هفته پژوهش می باشد.

وی اظهار امیدواری کرد که شاهد تصمیم گیری ها، فاقد پشتوانه علمی در شهر ارومیه نباشیم.

پیری در ادامه از چالش عمده پیش روی مرکز پژوهش سخن گفت و اظهار داشت: اشکال حقوقی در پاره ای از مفاد اساسنامه مرکز وجود دارد که در صورت رفع مشکل حقوقی و تخصیص بودجه در قالب فعالیت های مرکز، این مرکز به انعقاد قراردادهای پژوهشی خواهد پرداخت تا نتایج آن مورد استفاده شورای اسلامی شهر ارومیه، کمیسیون های  تخصصی آن و شهرداری وسایر دستگاه های خدمات رسان جهت تصمیم گیری واقع گردد.

وی در پایان از تمامی نخبگان، دانشمندان، دانشگاهیان، مدیران و پژوهشگران وحوزه شهر و مدیریت شهری دعوت نمود تا با طرح نظرات و ارائه پیشنهاد های تحقیقاتی خود ما را در پیشبرد و اجرای این مهم یاری فرمایند.

Print
1080 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان