• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

 عضو شورای اسلامی شهر از امضاء تفاهم نامه احداث شهربازی بزرگ در شهر ارومیه خبر داد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

عضو شورای اسلامی شهر از امضاء تفاهم نامه احداث شهربازی بزرگ در شهر ارومیه خبر داد

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه مهندس عصمت گرامی با بیان اینکه رمز موفقیت هر شهری جذب سرمایه گذار است، افزود: تفاهم نامه ای برای احداث شهربازی بزرگ که پاسخگوی نیازها و درشان مردم ارومیه باشد امضاشده و به زودی به مرحله ی اجرا خواهد رسید.

وی ادامه داد: این پروژه تفریحی مکان مناسبی برای شادابی شهروندان و بالا بردن نشاط اجتماعی خواهد بود. این نوع پروژه های مشارکتی بخشی از سیاستهای شورای اسلامی شهر و شهرداری در راستای جذب سرمایه گذاری در زمینه های مختلف در شهر ارومیه می باشد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه پروژه های عمرانی شهرداری با توجه به مطالعات از تمام جوانب و کار کارشناسی و تایید نقشه توسط مهندسین مشاور پروژه ها در چارچوب ضوابط و قوانین اجرا می شوند، افزود: پروژه هایی که به شورا ارائه می شود در صورت وجود نواقص و مغایرت با اصول شهرسازی در شورا تایید نمی گردد تازمانی که این مشکلات اصلاح و رفع شود.

این مقام مسئول گفت: در دوره های قبل کمیسیون سرمایه گذاری، مشارکت و گردشگری نداشتیم و اگر افرادی قصد سرمایه گذاری در ارومیه راداشت با پیچ وخم های اداری مواجه و نهایتا منصرف می شد اما اکنون با ایجاد این کمیسیون تدابیرلازم برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی اندیشیده ایم که تاحدودی موفقیت آمیز بوده است.

گرامی در ادامه خاطر نشان کرد: در کمیسیون سرمایه گذاری، مشارکت و گردشگری همه ی جوانب بررسی تا هیچ شک وشبهه ای برای سرمایه گذاران باقی نماند و با رغبت و اطمینان کامل در پروژه های مشارکتی سرمایه گذاری کند.

وی در پایان گفت: قوی ترین شهردارها نیز زمانی می توانند موفق شوند که بین شورا و شهرداری تعامل وجود داشته باشد. یکی از دغدغه های موجود در شهرداری عدم وجود منابع مالی پایدار می باشد و تا حالا سعی شده که با راهکارهای ارائه شده این مشکل برطرف گردد. بدیهی است که اگر شهرداری از منابع مالی خوب برخوردار باشد موفق تر خواهد بود.

ایشان در پایان افزود: ارومیه نمادی از ایران از لحاظ ادیان، اقوام، فرهنگ و هم مرز بودن با چندین کشور است پس ارومیه شهر حساسی است، امیدوارم همه به دور از افکار و عقاید شخصی برای توسعه و آبادانی شهر گام برداریم.

Print
1243 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان