• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تشکر مردم میانه از ارومیه ای ها به دلیل کمک به زلزله زدگان
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تشکر مردم میانه از ارومیه ای ها به دلیل کمک به زلزله زدگان

طی دیدار مسئولان میانه با شهردار ارومیه انجام پذیرفت:

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه، امام جمعه، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر میانه به نمایندگی از مردم آن شهر با حضور در دفتر شهردار ارومیه مراتب قدرانی از کمک های انسان دوستانه به زلزله زدگان را اعلام کردند و همچنین دراین دیدار از شهردار و مجموعه بزرگ شهرداری ارومیه بدلیل ارسال کمک های مردمی و ماشین آلات شهرداری به زلزله زدگان چند روز بعد از وقوع زلزله تشکر کردند.

 محمد حضرت پور ، شهردار ارومیه در این دیدار بیان کرد: مدیریت شهری همانند همیشه در کمک به هموطنان خود پیشرو است و تاکنون جهت کمک چه از بابت ماشین آلات و چه کمک های انسان دوستانه مردمی درخدمت زلزله زدگان بوده است.

 وی با بیان این که کمک های انسان دوستانه به زلزله زدگان میانه با اعلام نیاز آن شهر حادثه دیده ارسال شد، خاطر نشان کرد: در صورت تناسب درخواست و اعلام نیاز از سوی مسئولان میانه کمک های مردمی بیشتری به مانند سایر کمک های مردمی به مناطق زلزله زده که طی چند سال گذشته از سوی شهرداری ارومیه صورت گرفته به آن شهر ارسال می شد.

 شهردار ارومیه عنوان کرد: مدیریت شهری ارومیه همواره جهت کمک به مردم حادثه دیده در هر نقطه از کشور در قالب کمک های انسان دوستانه آماده و در خدمت آنها است.

 گفتنی است؛ نخستین محموله کمک های مردمی شهرداری ارومیه شامل یک هزار تخته پتو و کمک ها در قالب اقلام غذایی و همچنین ماشین آلات شهرداری جهت کمک به زلزله دگان و آوار برداری چند روز بعد از وقوع زلزله ارسال شد.

لازم به ذکر است به گفته استاندار آذربایجان شرقی بیش از ۱۰۰۰ واحد مسکونی در زلزله میانه آسیب و حدود 500 نفر مصدوم و در مجموع 30 واحد مسکونی صددرصد تخریب شده و بقیه 5 الی 70 درصد آسیب دیده است.

Print
612 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان