• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تقاطع غير همسطح امامت ایمن سازی ترافیکی شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تقاطع غير همسطح امامت ایمن سازی ترافیکی شد

به گزارش روابط عمومی شهرداري اروميه؛  علي خلیل وند با اشاره  اتمام عملیات ایمن سازی تقاطع غير همسطح  امامت، گفت:  عملیات ایمن سازی ترافیکی این تقاطع شامل اجرای خط کشی( طولی، ممتد و منقطع) بر روی عرشه و لوپ ها و راستگردها، جانمایی و نصب 16 عدد چراغ چشمک زنِ اعلام خطر و نصب 520 عدد تجهیزات ایمنی و ترافیکی شامل تابلوهای جهت نما، بازتابشی، استوانه و بشکه  است.

وي با اشاره به نقش مهم تابلوهای هدایت مسیر در روان سازی ترافیک و جلوگیری از سردرگمی رانندگان، گفت: تعداد 3 عدد تابلوی دروازه ای، 6 عدد تابلوی صلیبی و 4 عدد تابلوی موشکی طراحی و جانمایی شد که 6 عدد از آنها نصب و بقیه در آینده ی نزدیک نصب  مي شود.

خلیل وند با بيان اينكه  با بهره برداری رسيدن فاز نهايي تقاطع غير همسطح امامت شاهد کاهش ترافیک در معابر منتهی به آن و بويژه تقاطع مولوی-امام رضا خواهيم بود، اظهار کرد: هرچند که نقش اقدامات اجرایی و ایمن سازی، در کاهش ترافیک بسیار چشمگیر است ولی در کنار این اقدامات اجرایی نباید از نقش رعایت فرهنگ رانندگی از سوی شهروندان در کاهش ترافیک غافل شد. رنامه ها  در زمينه صرفه جويي در انرژي و دستيابي به انرژي پاك محسوب مي شود.

 

Print
643 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان