• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تقدير شهردار اروميه از فرهاد پيروت پور
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تقدير شهردار اروميه از فرهاد پيروت پور

به گزارش روابط عمومي شهرداري اروميه، شهردار اروميه در دیدار با فرهاد پیروت پور، بازيكن تيم واليبال شهرداري اروميه  و پدرش در ساختمان شهرداری که در حضور مدیرعامل باشگاه و سرپرست تیم شهرداری انجام گرفت با اهداي لوحي از آنان تقدير كرد.

متن لوح بدين شرح است:

جناب آقاي پيروت پور

انقلاب اسلامی در طول سه دهه  از عمر شکوهمند با اقتدار خود، فرزندان برومندی را در دامان خود پرورش داده و تحویل جامعه اسلامی نموده است که حماسه‌هاي عظیم را در همه صحنه‌ها، چه در سنگرهای 8 سال دفاع مقدس چه در سنگرهای فرهنگی ورزشی به نمایش گذاشته‌اند. ازين رو چشم نفاق دشمنان انقلاب اسلامی همیشه مترصد فرصتی بوده تا نظم و آرامش پایدار در میهن اسلامي‌مان را خدشه‌دار ساخته و نقشه‌های شوم خود را پیاده کنند.

اکنون که با فرمایش رهبر معظم انقلاب در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت  قرار داریم و امروز با توجه به شرایط حساس منطقه و جولان گروه هاي سلفی و وهابی،بیش از هر زمان به وحدت نیازمندیم، اقدام شایسته و انقلابی جنابعالی در مقابله با جریان نفاق در بازی والیبال ارومیه بانک سرمایه،كه تلاش داشت با ایجاد اختلاف و وارونه جلوه دادن اتحاد همیشگی اقوام و ادیان در ایران عزیز اسلامی، زمینه‌های تفرقه و جدایی را فراهم نماید، ارج نهاده و از شما تشکر و قدردانی می‌نمایم.

محمد حضرت پور، شهردار اروميه

Print
675 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان