• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تقدیر شهردار ارومیه از مسئولان چهارمین جشنواره انگور ومدیرعامل سازمان آرامستان ها
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تقدیر شهردار ارومیه از مسئولان چهارمین جشنواره انگور ومدیرعامل سازمان آرامستان ها

درجلسه شورای اداری صورت گرفت؛

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، شهردار ارومیه در جلسه اداری شورای اداری از مدیر اجرایی و اعضای کمیته اصلی چهارمین جشنواره انگور (ناصر رکاب، غلامرضا حافظی، بهروز فریورنیا و مجتبی قلعه ای و همچنین حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در رفع مشکل کمبود زمین باغ رضوان و دریافت سند ۷۴ هکتار از زمین های اطراف باغ رضوان با اهدای لوح تقدیر تجلیل کرد.

شهردار ارومیه در این جلسه، با تقدیر از  اداره روابط عمومی و امربین الملل شهرداری ارومیه، این اداره را الگویی برای سایر ادارات شهرداری معرفی کرد و گفت: چهارمین جشنواره انگور با تلاش روابط عمومی بدون کوچکترین هزینه ای برای شهرداری و به صورت خودکفا  و با اقبال گسترده مردمی اجرا شد.

وی افزود: انتظار دارم  از واحد های شهرداری با توجه به گسترش محدوده  فعالیتهای شهرداری در ارومیه در اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی وخودکفانمودن ادارات از لحاظ اقتصادی و خلاقیت در اتخاذ سیاستها و برنامه ریزی ها، بیش از پیش اهتمام بورزند وخدمات کامل تری را به مردم شریف ارومیه ارائه دهند.

گفتنی است در این جلسه همچنین طرح تعالی سازمان های معاونت خدمات شهری که از سوی معاونت برنامه ریزی تهیه وتدوین شد، در اختیار مدیران آن سازمانها قرار گرفت ونیز نقشه فرهنگی اقدامات شهرداری نیز از سوی سازمان فرهنگی وورزشی شهرداری ارائه شد.







Print
604 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان