• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تقدیر کمیته فوتسال از میزبانی شایسته ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تقدیر کمیته فوتسال از میزبانی شایسته ارومیه

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال کشورمان خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی زیر ۲۰ سال فوتسال آسیا آماده می کند. این رقابتها با حضور ۱۲ تیم از ۲۴ خرداد الی یکم تیر به میزبانی شهر تبریز و در سالن شهید پورشریفی برگزار خواهد شد.

به این منظور تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران در راه آماده سازی برای این مسابقات یک مرحله از اردوی خود را مهمان استان آذربایجان غربی بود . این اردو از ۱۸ الی ۲۳ اردیبهشت به میزبانی باشگاه شهرداری ارومیه برگزار شد و طی آن یک دیدار درون اردویی هم با تیم این باشگاه در دستور کار ملی پوشان قرار گرفت.

این اردو به دلیل آب و هوای بسیار مناسب شهر ارومیه و همکاری بسیار حرفه ای مسئولان شهری و ورزشی موجب شد تا به یکی از پربازده ترین اردوهای تیم ملی فوتسال تبدیل شود. ضمن اینکه با سفر رییس کمیته فوتسال به ارومیه ، امکانات این شهر مورد بازدید و بررسی قرار گرفت تا به یکی از گزینه های احتمالی فدراسیون در فهرست شهرهای دارای صلاحیت میزبانی در مسابقات بین المللی فوتسال تبدیل شود.

بر این اساس ، کمیته فوتسال مراتب تقدیر و تشکر خود را از میزبانی شایسته استان آذربایجان غربی ، شهر ارومیه و کلیه مسئولان زحمتکش استانی ، شهری ، ورزشی و به خصوص دست اندرکاران باشگاه شهرداری ارومیه اعلام کرد.

Print
442 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان