• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تلاش می‌کنیم بازیکنان بازی به بازی عملکرد بهتری داشته باشند/امکان رقم خوردن نتایج دور از انتظار در این شکل از برگزاری لیگ وجود دارد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تلاش می‌کنیم بازیکنان بازی به بازی عملکرد بهتری داشته باشند/امکان رقم خوردن نتایج دور از انتظار در این شکل از برگزاری لیگ وجود دارد

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه:

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه، محمدرضا تندروان  پس از پیروزی تیمش در شهرآورد ارومیه بیان کرد: بازی امروز در ست اول پایاپای دنبال شد و در دو ست بعدی با آنالیز بهتر توانستیم بر حریف پیروز شویم.
به گفته وی علیرغم اینکه تیم آذرباتری جزو تیم‌های جوان و جنگنده لیگ است توانستند بعضی اوقات تیم ما را تحت فشار بگذارند.
تندروان با اشاره به گذشت هفت هفته از لیگ در کمترین زمان و برنامه ریزی لیگ، افزود: این تصمیمات مربوط به فدراسیون بوده و تصمیمات گرفته شده براساس نظرات جمع می باشد و شاید اگر قرار بر تصمیم ما بود، برنامه‌ای غیر از این تنظیم می‌شد.
وی ادامه داد: هرچند برگزاری هفت مسابقه در کمتر از سه هفته برای همه تیم‌ها در شرایط یکسان بوده، با این حال در این شرایط نتایج دور از انتظار رقم می‌خورد و تیم‌ها به شکل یکسانی سود و یا متضرر می‌شوند. 
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه  در خصوص خستگی صابر کاظمی نیز گفت: برخی بازیکنان تیم بعد از المپیک، به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شدند که صابر کاظمی نیز از این جمع به جام باشگاه‌های آسیا رفت.
وی افزود: بازیکنان در این فصل، پروازهای طولانی و مسابقات سخت و پرتعدادی را تجربه کردند و ما نیز تلاش می‌کنیم این بازیکنان بازی به بازی عملکرد بهتری داشته باشند و با توجه به زمان ناچیز بین هفته‌ها، از هر بازی برای آماده نگه داشتن آنها بهره می‌بریم.

Print
370 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان