• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

توجه به سرمایه گذاری موجب ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

توجه به سرمایه گذاری موجب ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری است

رییس کمسیون سرمایه گذاری، مشارکت و گردشگری:

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، صادق توکلی مهر در جلسه هفتگی کمیسیون سرمایه گذاری، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: نگاه ویژه به صنعت گردشگری و حمایت از سرمایه گذاران  در راستای اشتغالزایی برای جوانان در این حوزه خواست مدیریت شهری بوده و است.
به گفته وی یکی از راههای ایجاد درآمد پایدار و برون رفت از وضعیت کمبود منابع درآمدی مالی ، با توجه به کاهش درآمدهای شهرداری به حرکت درآوردن چرخه سرمایه گذاری است که با ارتباط تنگاتنگ بین شهرداری و اقدام به موقع مصوبات از جانب شورای شهر میسر خواهد بود.

رییس کمیسیون سرمایه گذاری، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: از اهم توجهات مدیریت شهری به مباحث سرمایه گذاری رفع موانع و ارائه راهکار و پیدا کردن نقاط قوت و ضعف بسته های پیشنهادی و عملیاتی کردن پروژه های سرمایه گذاری است.
توکلی مهر ادامه داد: ایجاد هماهنگی و یکپارچه سازی میان واحدها و سازمانهای شهرداری از سوی شهرداری در امور مربوط به سرمایه گذاری  از الزامات و ضروریات است که بایستی از سوی شهرداری رعایت شود.
وی یادآور شد: شناسایی فرصتهای سرمایه گذاری به صورت بسته های سرمایه گذاری در اختیار مشاور طرح قرار گرفته و تخصیص اعتبار برای جمع بندی  و ارائه بسته های سرمایه گذاری لازم و ضروری است که به جد پیگیری می شود.

Print
267 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان