• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

توجه به فعالیت‌های تحقیقاتی برای ارتقای مدیریت شهری ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

توجه به فعالیت‌های تحقیقاتی برای ارتقای مدیریت شهری ارومیه

به گزارش روابط عمومی شهرداري اروميه، لطیفه مبین، عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با بيان اينكه یکی از مهم ‌ترین اقدامات شورای اسلامی شهر در ارومیه ایجاد و راه‌اندازی مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر است، گفت: در حوزه‌های مختلف با استفاده از اساتید و متخصصان امر در این سمت و سو گام برداشته می‌شود.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت استفاده کردن نتایج و خروجی مطالعات و پژوهش‌ها در مدیریت شهری، افزود: به طور قطع فعالیت‌های پژوهشی در امور مربوط به خدمات و مدیریت شهری تاثیر سازنده‌ای خواهد داشت.

این مسئول یکی از مهم‌ترین برنامه‌‌های فرهنگی مورد نیاز برای اجراکردن را تلاش برای نهادینه‌سازی و اشاعه فرهنگ شهروندی عنوان کرد و گفت: سازمان فرهنگی و ورزشی نیز باید در این زمینه اهتمام ویژه‌ای داشته باشد و اقدام کند، همین طور در مبحث مورد اشاره باید فعالیت‌های پژوهشی نیز صورت گیرد.

دبیر کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف برای پرسنل شهرداری و اقشار مختلف مردم در زمینه‌های گوناگون اعم از فناوری‌های روز، شهروند الکترونیک، آموزش هنرهای دستی و خانگی و رشته‌های ورزشی را مورد اشاره قرار داد.

وي با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی اصول ترافیکی برای فرزندان پرسنل شهرداری و دانش‌آموزان مدارس مقطع ابتدایی و همچنین صدور کارت همیار پلیس در ارومیه، ادامه داد: اقدامات مورد اشاره در سال گذشته انجام گرفته است، امسال نیز ادامه دارد.

وی همچنین نسبت به سلب کارکردهای مفید مساجد انتقاد کرد و ادامه داد: باید از طریق برگرداندن کارکردهای مساجد به آنها در راستای تقویت باورهای دینی اقشار مختلف مردم گام برداشته شود، که قدم برداشتن در این سمت و سو هماهنگی بین‌بخشی را می‌طلبد.

این مسئول بر ضرورت توجه و همکاری هرچه‌ بیشتر سازمان اوقاف و امور خیریه، تبلیغات اسلامی استان، دبیرخانه نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و کانون‌های قرآنی برای قدم برداشتن در زمینه احیای جایگاه مساجد تاکید کرد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در پایان ضمن اعلام آمادگی برای همکاری و قدم برداشتن در این زمینه، گفت: برای غنی‌سازی اوقات فراغت رده‌های مختلف سنی با محوریت مساجد و با همراهی روحانیان گام برداشته شود و در این زمینه برنامه‌ریزی های لازم صورت گیرد.

Print
448 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان