• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

توسعه صنعت توریسم و جذب سرمایه بدون صرف هزینه های کلان
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

توسعه صنعت توریسم و جذب سرمایه بدون صرف هزینه های کلان

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه؛ سید هادی ذاکر، عضو شورای اسلامی شهر ارومیه  با  اشاره به تاریخ چندین هزار ساله شهر ارومیه، ظرفیت های فرهنگی و تاریخی موجود را یک پتانسیل بالقوه در جذب گردشگر دانست و بیان کرد: امروز باید با بهره گیری از تفکرات و ایده های مدرن ، مدیریت صحیح و ایجاد بستر های مناسب بدون صرف هزینه های کلان  اقدام به جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در حوزه های مختلف  کرد.

وی ايجاد زير ساخت هاي لازم را يكي از عوامل ضروري براي جذب سرمايه گذاران در ارومیه  عنوان کرد و گفت:  بدون حضور سرمایه گذاران بسیاری از پروژه ها به پیشرفت های قابل توجهی نخواهند رسید .

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه  ابراز کرد:  جذب حداكثري سرمايه گذار داخلي و خارجي به اروميه با آغاز دور چهارم شوراي اسلامی اروميه و ايجاد كميسيون سرمايه گذاري، مشاركت و گردشگري به شدت درحال پیگیری است.

وی از مطالعات  طرح تدوین سند جامع سرمایه گذاری و گردشگری در شهر ارومیه  خبر داد و گفت: سرمایه گذاری تک بعدی بدون برنامه در هر شهر و منطقه ای باعث به وجود آمدن آسیب های اجتماعی و اقتصادی در آن شهر خواهد گردید.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه حضور کمیسیون سرمایه گذاری و مجموعه معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری  شهرداری ارومیه را در نمایشگاه های ارائه ظرفیت های سرمایه گذاری را فرصتی مغتنم برای معرفی ظرفیتهای آدربایجان غربی و شهر ارومیه در خصوص جذب سرمایه گذاران خارجی و داخلی دانست و خواستار پی گیری و حضور بیش از پیش مسئولین در مراسمی از این دست شد .

Print
723 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان