• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

توسعه همگون شهر نیازمند مشارکت ارگانهای مختلف است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

توسعه همگون شهر نیازمند مشارکت ارگانهای مختلف است

شهردار ارومیه در دیدار با رييس سازمان نظام مهندسي ساختمان استان آذربايجان غربي:

به گزارش روابط عمومي شهرداري اروميه، دکتر محمد حضرت پور، شهردار اروميه در ديدار با مهندس هاشم زاده، انتصاب وی را به سمت ریاست نظام مهندسی استان تبریک گفت.

شهردار ارومیه در این دیدار با اشاره به لزوم رعایت قوانین در ساخت و سازهای شهری گفت: شهرداري اروميه با ساخت وساز هاي غير قانوني در داخل حريم شهر اروميه برخورد قانوني مي كند  تا شهر با ساختمان هاي  ناهمگون و غير اصولي رشد نكند.

وي تاکید کرد: در زمان احداث ساختمان ها بايد ناظرين ساختمان برابر نقشه پروانه ساختماني با متخلفين برخورد قانوني انجام دهند.

شهردار اروميه با بيان اينكه شهر به عنوان يك موجود زنده پيوسته  در حال رشد و نمو است، افزود: تمامي ارگان هاي مسئول جهت كنترل ساخت و ساز ها و جلوگيري از رشد ناهمگون آن  بايد با تهيه و تدوین اساسنامه، شهري زيبا و نظام مند براي شهروندان به ارمغان آورند.

 همچنین در اين ديدار مقرر شد با هدف توسعه و آباداني شهر اروميه، اساس نامه اي قانونمندار و نظامند با مشاركت شهرداري اروميه،  سازمان نظام مهندسي و ساير ارگان هاي مرتبط تا آخر دي ماه سال جاري تهيه و تدوین شود.

گفتنی است شهردار ارومیه را در این دیدار دکتر علیزاده، رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی، مهندس  عدل دوست؛ معاون شهردار، ناصررکاب مدیر روابط عمومی و غلامرضا حافظی مدیر حوزه دفتر شهردار همراهی کردند.



Print
442 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان