• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

توسعه و عمران شهری در سایه مشارکت شهروندان رقم می خورد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

توسعه و عمران شهری در سایه مشارکت شهروندان رقم می خورد

شهردار ارومیه:

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ محمد حضرت پور با بیان اینکه طی سال های 95 الی 97 شهرداری ارومیه همزمان با سایر شهرداری های  شهرهای کشور بحرانی ترین سال مالی را گذراند، عنوان کرد:  بودجه شهرداری طی این سال ها بدلیل رکود اقتصادی  70 درصد تحقق نیافت.

وی گفت:  با وجود بحران های مالی قطار توسعه و عمران شهری رو به جلو حرکت کرد و تلاش های پرسنل خدوم شهرداری  منجر شد که پروژه های عمرانی  در شهر تعطیل نشود.

حضرت پور با بیان اینکه هزینه نگه داشت شهر شامل  600 هکتار فضای سبز،  280 هزار واحد مسکونی و تجاری و نگه داشت 9 هزار خیابان و 23 هزار کوچه نیازمند صرف هزینه های بی شمار است ، بیان کرد:  برای تامین هزینه های نگه داشت شهر نیازمند مشارکت شهروندان  هستیم.

 وی با بیان اینکه درآمدهای شهرداری از محل پرداخت های شهروندان تامین می شود،  تاکید کرد:  مشارکت مردم در  تامین هزینه  های شهری کمک شایانی در بحث تامین درآمدهای شهرداری و درنتیجه ارتقای زندگی می کند.

شهردار ارومیه  یکی از بخش‌های درآمدی شهرداری ها را عوارض دانست و اظهار کرد:  در راستای تحقق درآمدهای پایدار و همچنین کمک به عمران و آبادانی شهر از قبیل رفت و روب،  پروژه های عمرانی، آسفالت معابر و ایجاد و توسعه فضای سبز، یکی  از موضوعات مهم درآمدی شهرداری دریافت عوارض است.

به گفته وی پرداخت به موقع عوارض شهروندان علاوه بر اینکه توان مالی منطقه را افزایش می دهد و به عمران و آبادانی و شکوفایی در سطح شهر و همچنین پرداخت حقوق پرسنل کمک  می کند از شهروندان درخواست  کرد که دست شهرداری را در تحقق این  امر مهم بگیرند .

وی با اشاره به شهروندان بدهکار به شهرداری ارومیه، اظهار کرد:  لیست شهروندان بدهکار به شهرداری ارومیه جهت مطالبه به دادستانی ارسال شده است و لذا این مهم در حال حاضر از اراده  شهرداری خارج است و وصول مطالبات از طریق مرجع قضایی صورت خواهد گرفت.

Print
271 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان