• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تیمی متشکل از بازیکنان نوجوانان، جوانان و بزرگسالان هستیم/ هدفمان ایجاد انگیزه و پشتوانه سازی برای والیبال بانوان
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تیمی متشکل از بازیکنان نوجوانان، جوانان و بزرگسالان هستیم/ هدفمان ایجاد انگیزه و پشتوانه سازی برای والیبال بانوان

سرمربی تیم والیبال بانوان شهرداری ارومیه:

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه، سهیلا محور چرخ سرمربی تیم والیبال دسته یک بانوان شهرداری ارومیه اظهار کرد:  نزدیک به چهار ماه است تمرینات خود را به طور منظم و طبق برنامه ریزی قبلی انجام داده ایم.
وی با بیان اینکه بازیکنان تیم بانوان شهرداری از لحاظ شرایط بدنی به مرز آمادگی کامل جهت حضور در لیگ یک رسیده اند، افزود: امیدوارم نماینده شایسته ای از ارومیه در رقابت های لیگ دسته یک باشیم.
محور چرخ تصریح کرد: تیم بانوان شهرداری ارومیه تلفیقی از بازیکنان رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان تشکیل یافته و با ترکیبی تماما بومی در مسابقات حضور خواهیم یافت.

وی  با اعلام‌ اینکه چندین سال بود که باشگاه شهرداری ارومیه در حوزه بانوان تیمداری نکرده است، ادامه داد: خوشبختانه با مساعدت های شورای اسلامی شهر و شهرداری و همچنین پیگیری های باشگاه، امسال شاهد حضور این‌تیم هستیم.
به گفته سرمربی تیم والیبال بانوان شهرداری ارومیه هدف از تشکیل تیم، ایجاد انگیزه برای بانوان والیبال دوست و پشتوانه سازی برای سالی های آینده والیبال در حوزه بانوان است که با توجه به پتانسیل بالای بانوان ارومیه ای، شکی نیست در آینده ای نزدیک، بازیکنان زیادی به تیم‌ های رده بالای لیگ معرفی خواهیم‌ کرد.
وی  در پایان گفت: امیدوام حمایت ها از والیبال بانوان همچنان ادامه دار باشد و در سال های آتی، شاهد حضور بازیکنان ارومیه در ترکیب رده های مختلف ملی باشیم.

Print
293 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان