• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

ثبت نام اولیه المپیاد عملیاتی- ورزشی آتش نشانان تا 4 شهریور تمدید شد
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

ثبت نام اولیه المپیاد عملیاتی- ورزشی آتش نشانان تا 4 شهریور تمدید شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه به نقل از سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، مسعود احمدی با بیان خبر فوق گفت: مطابق برنامه ریزی های به عمل آمده ثبت نام یازدهمین المپیاد عملیاتی- ورزشی آتش نشانان کشور از نیمه مرداد ماه آغاز شده بود و قرار بود تا خاتمه مرداد ادامه داشته باشد، که با توجه به درخواستهای سازمان های آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ها برای قرار گرفتن زمان اضافی برای این منظور، این مهلت تا 4 شهریور تمدید شد.

وی یادآور شد: یازدهمین المپیاد عملیاتی- ورزشی آتش نشانان کشور مهرماه سال جاری از سوی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و به میزبانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز خبر برگزار می شود.

وی اضافه کرد: سازمان های آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری های کشور می توانند متناسب با شرایط آمادگی جسمانی و توانمندی نیروهای آتش نشان خود در یک یا چند رشته از المپیاد شرکت نمایند.

احمدی گفت: سازمان های آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ها به منظور حضور در یازدهمین المپیاد عملیاتی- ورزشی آتش نشانان کشور در تبریز از طریق وب سایت این مسابقات در صفحه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز به نشانی http://www.11olympiad.com می توانند ثبت نام خود را انجام دهند.

وی در خاتمه توضیح داد هر گونه اطلاع رسانی درخصوص المپیاد مذکور از طریق این صفحه و پایگاه اطلاع رسانی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور انجام خواهد شد.

Print
485 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان