• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

جدال دو قطب والیبال کشور به نفع ارومیه تمام شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

جدال دو قطب والیبال کشور به نفع ارومیه تمام شد

به گزارش روابط عمومی شهرداري اروميه ، هفته دهم دور رفت سی امین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام «شهدای منا» چهارشنبه 17 آذرماه با شش دیدار در شهرهای تهران (دو مسابقه)، ساری، گنبد، اراک و ورامین دنبال شد.

سالن المپيك شهر گنبد از ساعت 17:30 ميزبان دو قطب واليبال ايران بود و چون هميشه مصاف تيم هاي اروميه و گنبد يكي از جذاب ترين بازي هاي ليگ درآمد.

اين ديدار كه با قضاوت مسعود یزدان پناه و محمد عشق دوست برگزار گرديد در پايان با نتيجه 3 بر 1 به سود تيم شهرداري اروميه خاتمه پذيرفت.

تيم شهرداري اروميه ست هاي دوم ، سوم و چهارم را به ترتيب با امتيازات 25 بر 14 ، 25 بر 21 و 25 بر 17 از آن خود كرد و ست نخست را با نتيجه 25 بر 21 به ميزبان خود واگذار نمود.

تيم شهرداري اروميه در اين ديدار از وجود بازيكناني چون اولي پكا،عليزاده،كشاورزي ،سينا بوداقي و مرتضي شريفي به دليل مصدوميت بي نصيب ماند و با اين حال موفق شد در شهر گنبد در ديداري نزديك از سد ميزبان خود عبور كند.

گفتني است تيم شهرداري اروميه در هفته پاياني دور رفت در اروميه ميزبان تيم عمران ساري خواهد بود.اين ديدار روز يكشنبه 21 آذرماه در سالن غدير اروميه راس ساعت 17 برگزار خواهد شد.

Print
491 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان