• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

جلسه توجیهی مسئولین و کارشناسان ارتباطات واحدهای تابعه شهرداری ارومیه برگزار شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

جلسه توجیهی مسئولین و کارشناسان ارتباطات واحدهای تابعه شهرداری ارومیه برگزار شد

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، اسکندر حیدری در این جلسه با اشاره به ضرورت تقویت مرجعیت خبری شهرداری، این امر را نشانه توانمندی مدیریت شهری در اقدام در لحظه، شفاف سازی و خدمات رسانی بهتر و مطلوبتر به شهروندان دانست.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اظهار داشت: رویکرد جدید سیستم این است که در اطلاع رسانی عملکرد شهرداری به کلیت ساختار مدیریتی توجه شود و واحدهای تابعه، به عنوان اجزاء یک دستگاه عظیم خدمات رسان به نام شهرداری کلانشهر، در خدمت رفع نیازهای اطلاع رسانی این مجموعه قرار داشته باشند.

او با تاکید مجدد بر پرهیز از فعالیتهای جزیره ای خاطرنشان کرد که کل شهروندان در جای جای شهر نیاز به آگاهی از رویدادهای شهر دارند، بنابراین واحدهای تابعه لازم است در انعکاس عمکلردها و دستاوردهای خود، جامعه هدف را وسیع تر در نظر بگیرند.

حیدری افزود: برای رسیدن به نگاه کلی و وسیع به موضوعات اساسی شهری باید به فناوری های روز مجهز شد و راه اندازی آژانس خبر ارومیه در مدت کمتر از یک ماه که از فعالیتش می گذرد با تولید نزدیک به ۱۸۰ خبر و بیش از ۱۲۰۰ عکس از عملکرد مدیریت شهری، می تواند این نیاز را برطرف نماید.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه راه اندازی قریب الوقوع باشگاه خبرنگاران شهر، متشکل از شهروندخبرنگاران جای جای مناطق مختلف نیز خبر داد و ابراز امیدواری کرد این اتفاق بتواند راه رسیدن به مرجعیت رسانه ای شهرداری، جلب مشارکت بیشتر شهروندان و تقویت حس مسئولیت متقابل را هموارتر کند.

او برگزاری کارگاه آموزشی سواد رسانه ای و شهروندخبرنگاری با حضور ۱۳۰ نفر در اسفند سال گذشته را همین راستا دانست و گفت که این دوره ها و کارگاهها در آینده تداوم خواهند داشت.

گفتنی است آژانس خبر ارومیه به عنوان منبع رسمی اطلاع رسانی شهرداری ارومیه است که با طراحی سیستمی، اخبار بارگزاری شده در سایت، مستقیما در کارنالهای تلگرامی متصل به آن نمایش داده می شوند.

Print
340 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان