• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

جلسه شورای اداری شهرداری کلانشهر ارومیه برگزار شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

جلسه شورای اداری شهرداری کلانشهر ارومیه برگزار شد

جلسه شورای اداری شهرداری کلانشهر ارومیه به ریاست دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار کلانشهر ارومیه و با حضور معاونین، مدیران مناطق ۵گانه، روسای سازمان‌ها و ادرات تابعه شهرداری کلانشهر ارومیه برگزار شد.

در این جلسه وحید احمدی معاون مالی و اقتصادی و علی‌اکبر مقیمی معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری به ارائه گزارش عملکرد معاونت متبوع پرداختند همچنین فرشید ظفری رییس اداره کمیسیون‌های ماده صد شهرداری کلانشهر ارومیه گزارشی از این کمیسیون ارایه کرد و سپس شهردار کلانشهر ارومیه در موضوعات مجموعه مدیریت شهرداری دقایقی به سخنرانی پرداخت.

بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ مجموعه مدیریت شهری و لزوم افزایش سطح هماهنگی واحدهای ذیربط در این زمینه، توجه ویژه به فضای سبز، سیما و منظر شهري در آستانه سال جدید، ضرورت توجه به تکریم ارباب رجوع در تمام سازمان‌های تابعه و تسهیل و تسریع در ارائه خدمات مطلوب به آنان محور عمده مباحثی بود که از سوی شهردار کلانشهر ارومیه مطرح و مورد تاکید قرار گرفت.

در جلسه شورای اداری شهرداری کلانشهر ارومیه که طی عصر امروز ۱۸ دی ماه در محل سالن آمفی تئاتر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی این شهرداری تشکیل یافت از تلاشگران شهرداری کلانشهر ارومیه در عرصه عمران و خدمات شهری با اهدای لوح سپاس تجلیل بعمل آمد.

Print
342 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان