• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

جلسه صحن شورای اسلامی شهر با حضور شهردار کلانشهر ارومیه برگزار شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

جلسه صحن شورای اسلامی شهر با حضور شهردار کلانشهر ارومیه برگزار شد

یکصد و دوازدهمین جلسه صحن شورای اسلامی شهر به ریاست نقی کریمی رئیس شورا و با حضور اعضای شورا همچنین با حضور دکتر حسین مهدی زاده شهردار کلانشهر ارومیه برگزار شد.

در این جلسه که معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری آذربایجان غربی، مدیر کل و معاون راه و شهرسازی استان آذربایجان‌غربی  و اصحاب رسانه حضور داشتند، موضوعات همچون تعیین تکلیف اراضی لشکر 64، پروژه اتصال شریانی-کمربندی اصلی- و زمین‌های تفکیکی تعاونی مسکن کوثر بررسی شد.

دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار کلانشهر ارومیه در این جلسه با اشاره به موانع و مشکلات حقوقی پروژه کمربندی اصلی ارومیه، عنوان کرد:  حل و فصل موانع حقوقی ناشی از اقدامات مدیریت شهری در سنوات گذشته نیازمند تعامل و هم افزایی و همکاری‌های مشترک با سایر دستگاه‌های ذیربط بوده به حمدالله فضا و بستر تعاملی فراهم بوده و هماهنگی‌های لازم در این زمینه در حال انجام است.

شهردار کلانشهر ارومیه در ادامه تاکید کرد: باید مشکلات کمربندی اصلی را از طریق فرآیندهای قانونی، حقوقی و فنی و در دل طرح جامع حل کرد و جهت سرعت بخشی به پروژه یک تصمیمات اثربخش اتخاذ شود چرا که با این تصمیمات، گره ترافیکی رینگ میانی شهر مدیریت می‌شود.

Print
240 رتبه بندی این مطلب:
2/5
دی ان ان