جلسه هماهنگی آغاز استقرار سامانه شهروندسپاری در شهرداری منطقه دو ارومیه برگزار شد
جلسه هماهنگی آغاز استقرار سامانه شهروندسپاری در شهرداری منطقه دو ارومیه برگزار شد.
به گزارش امور ارتباطات سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کلانشهر ارومیه، جلسه هماهنگی با هدف راهاندازی و استقرار سامانه شهروندسپاری با حضور مدیر شهرداری منطقه دو و معاون شهرسازی این منطقه، رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری در محل سالن جلسات شهرداری منطقه دو ارومیه برگزار شد.
در این جلسه همچنین موضوع اسکن پروندهها جهت الکترونیکی شدن آنها و ساماندهی اطلاعات املاک منطقه دو نیز مورد بحث و بررسی تخصصی و کارشناسی قرار گرفت.
شایان ذکر است سامانه شهروندسپاری پیش از این در مناطق یک، سه، چهار و پنج اجرای شده و طی آن استعلاماتی از قبیل نقل و انتقال، ادارات و بانک الکترونیکی و غیرحضوری می شود که موجب کاهش نزدیک به دو سوم مراجعات شهروندان به مناطق می شود.
راه اندازی سامانه شهروندسپاری موجب شفافیت در امور، رضایتمندی شهروندان و کاهش تردد در سطح شهر و صرفه جویی در زمان و انرژی می شود.