• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

جلوگیری از تردد اتوبوس های درون شهری فاقد سیستم گرمایشی /  راه اندازی یک دستگاه  اتوبوس امداد رسان سیار در ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

جلوگیری از تردد اتوبوس های درون شهری فاقد سیستم گرمایشی / راه اندازی یک دستگاه اتوبوس امداد رسان سیار در ارومیه

 

 به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه؛  ناصر سعید آبادی، مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری گفت: این اتوبوس  از طریق تکنسین فنی بصورت رایگان در هر نقطه از شهر به اتوبوسهای درون شهری خدمات دهی فنی ارائه  می کند تا در اسرع وقت نسبت به رفع خرابی اتوبوس دارای نقص فنی و یا هدایت آن به تعمیرگاه اقدام کنند.

وی از شهروندان درخواست کرد چنانچه بعد از مهلت تعیین شده داخل اتوبوسها با عدم کارکرد سیستم گرمایشی مواجه شدند، می توانند موضوع را از طریق شماره تلفن 32321910 ویا سامانه پیام کوتاه 3000149149 به سازمان گزارش تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

سعید آبادی در ادامه با اشاره به جلوگیری از تردد اتوبوس های درون شهری فاقد سیستم گرمایشی در شهر، بیان کرد: به دنبال افت دما و ورود سامانه هوای سرد به منطقه و شروع فصل سرما توجه ویژه به مناسب سازی سیستم گرمایشی اتوبوسها در دستور کار سازمان قرار گرفت.

وی اظهار کرد:  بازرسان فنی سازمان مکلف شدند ظرف یک هفته از سیستم گرمایشی اتوبوسهای  شهرداری  و بخش خصوصی بازدید فنی بعمل آورده و درصورت عدم کارکرد و یا داشتن ایراد فنی الزامات لازم برای رفع ایراد و راه اندازی سیستم های گرمایشی داخلی اتوبوسها انجام پذیرد.

مدیر عامل سازمان اتوبوس رانی شهرداری ارومیه افزود: چنانچه ظرف مهلت تعیین شده بهره برداران محترم اتوبوسهای بخش خصوصی در این خصوص اقدام  لازم را انجام ندهند از تردد اتوبوس فاقد سیستم گرمایشی جلوگیری و اجازه فعالیت به آنها داده نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه خدمات رسانی مطلوب و توجه به رفاه حال مسافرین به ویژه در فصل سرما و بارندگی از وظیفه های اساسی سازمان است، بیان کرد: این سازمان با تمام امکانات موجود و با آمادگی کامل در راستای خدمات دهی مناسب به شهروندان  در هرشرایط جوی از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد  کرد.

Print
526 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان