• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

جلوگیری و توقف بیش از یک هزارو 966 مورد عملیات ساخت و ساز غیر مجاز در ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

جلوگیری و توقف بیش از یک هزارو 966 مورد عملیات ساخت و ساز غیر مجاز در ارومیه

مسعود شیخی با اشاره به شناسایی و توقف بیش از یک‌ هزار و 460 مورد ساخت و ساز بدون پروانه اظهار کرد: توقف بیش از 387 مورد آجرچینی غیرمجاز، 129مورد عملیات پلمپ ساختمان و مقابله با  580 مورد ساخت و ساز خلاف پروانه ، برخورد با20 مورد فک پلمپ غیرمجاز و همچنین 121 مورد ارجاع به کمسیون ماده صد از دیگر اقداماتی است که در شش ماه گذشته انجام شده است.

مدیر  پیشگیری شهرداری از عزم خود در برخورد قاطعانه با هر گونه تخلف ساختمانی در هر طبقه و ارتفاعی از سطح زمین خبر داد و گفت:  از تمام امکانات در اختیار خود در این راستا استفاده خواهد کرد وی از مالکین و پیمانکاران ساختمانی درخواست کرد  در اجرای پروژه ساختمانی خود پایبند به ضوابط ، اصول مهندسی و قانونی باشند.

وی  هدف از اجرای اقدامات پیشگیرانه در خصوص ساخت و ساز غیرمجاز را تلاش برای ارتقای ضریب ایمنی و امنیت زندگی شهروندان ، رعایت اصول شهرسازی و قواعد فنی و مهندسی دانست و ادامه داد با هرگونه ساخت و ساز غیرقانونی قویاً طبق ضوابط  برخورد می شود.

در پایان مهندس شیخی از ساخت ساز غیر مجاز به عنوان یکی از معضل های شهرسازی و شهر نشینی  یاد کرد و گفت: امید است تا همه ارگان ها و نهادهای مرتبط و همسو از شهرداری پشتیبانی و در راستای رفع این معضل همکاری کنند.

 

روابط عمومی مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری ارومیه
Print
1179 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان