• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

دیدار شهردار ارومیه با خانواده بزرگ شهرداری
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

دیدار شهردار ارومیه با خانواده بزرگ شهرداری

حضرت پور شهردار ارومیه گفت: امروز مکتب حضرت ابراهیم (ع) برای همه مسلمین آموزنده است و حضرت ابراهیم در عید قربان برای ما درس اخلاق و از خودگذشتگی و ایثار در راه پروردگار را داد.

شهردار ارومیه در ادامه افزود: امروز ما باید از رفتار و تعظیم حضرت ابراهیم (ع) در مقابل خداوند متعال درس بگیریم .

وی در ادامه با تقدیر از اقدامات و جهادهای به یادماندنی شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه گفت: امروز شهر ارومیه شاهد توسعه شهری است و این توسعه را مدیون قدردانی مردم شریف و شهید پرور شهر ارومیه وتلاش های شبانه روزی و بی منت شورای اسلامی شهر و خانواده بزرگ شهرداری می دانیم که جا دارد از تلاش ها و زحمات استاندار محترم ، فرماندار ارومیه، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و زحمت کشان شهرداری ارومیه تقدیر نمائیم.

محمد حضرت پور با اشاره به راه اندازی صندوق تعاونی شهرداری ارومیه اظهار داشت: شهرداری ارومیه در راستای ارائه خدمات رفاهی به پرسنل اقدام به تأسیس صندوق نموده که جا دارد از معاونت اداری مالی شهرداری در جهت راه اندازی صندوق قدردانی نمایم.

شهردار ارومیه با اشاره به اینکه امروز نگاه ها به شهرداری مثبت است اذعان داشت: امروز نگاه های مردم و مسئولان به شهرداری از هر زمینه مثبت ارزیابی می شود و این نگاه های مثبت حاصل زحمات و تلاش های شما عزیزان است و بنده جا دارد از تک تک شما عزیزان تشکر می کنم.




Print
986 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان