• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

جواب مثبت سازمان به درخواست همشهریان

مهندس ولی مناف زاده افزود: در راستای درخواست همشهریان؛ سازمان پارکها و فضای سبز برنامه ریزی در خصوص خرید لاله به تعداد انبوه و در تنوع بیشتر را در دستور کار خود قرار داد.

وی ادامه داد: در سال گذشته با تشویق و پیگیریهای شهردار محترم ، سازمان پارکها و فضای سبزبا طی مراحل قانونی و ترک تشریفات مناقصه خرید، وارد مذاکره با شرکت ها شد که درنهایت سازمان با یکی از یک شرکت ترکیه ای، نسبت به خرید 300هزار بوته پیاز اقدام به عقد قرارداد کرد. دراین راستا هیاتی از شهرداری جهت بازدید از کیفیت لاله ها به کشور ترکیه اعزام شدو پس از بازدید دستور بارگیری و حمل آنها به گمرک بازرگان و در نهایت به اورمیه انجام گردید .

مهندس مناف زاده خاطر نشان ساخت: در پایان آذرماه کاشت پیازلاله ها درنهالستان قرا لر آغاز شد وهمچنین در سطح شهربا انجام طراحی محل های کاشت توسط واحد طراحی انجام گرفت  و سپس در پایان آذر ماه توسط مناطق فضای سبز و تولیدات، کاشت گردید.

مدیر عامل  سازمان پارکهاو فضای سبزشهرداری اورمیه در پایان با بیان اینکه این لاله ها با هزینه ای بالغ بر 3میلیارد ریال خریداری شد گفت: مراحل خریداری این لاله ها در تیرماه شروع و با شکوفایی لاله ها در فروردین 92شاهد شهری زیبا و دل انگیز برای شهروندان و مسافران محترم گردید.
Print
804 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان